neděle 5. října 2008

....zprávy z Klackova...opět



Maro a Hanko (Viléme i Jarmilo), tak já jsem takhle přemýšlela...ano skutečně i já někdy přemýšlím...a tak jsem došla k závěru,že u nás ve škole teď všichni drtí TZBčko a stavební fyziku a NK....a jako mi to nebudeme umět nebo co? A nebude nám to chybět? A co si jen počneme? Vždyť z nás nikdy nebudou pořádní architekti....k čemu mi bude veškerá angličtina a celej Klackov,když nebudu vědět, kam vrazit ty trubky?Poté co jsem přestala přemýšlet o tomhle, jsem tak přemýšlela nad ocelovýma konstrukcema ...byla jsem na přednášce a celkem v pohodě, asi nás to pan Ing. Vít Mikulík dobře naučil....asi mu napíšu děkovnou sms.Nebo to Maro uděláš opět za mě?

Ve škole navrhujeme úkol pod názvem Two´s company...v pátek byla konzultace...první konzultace...nějací machři přišli konzultovat s takovým materiálem,že to vypadalo, že už to rovnou odevzdají a mě omyjou (a to jsem tu situačku měla i barevně)!Teď v pátek je kritika...snad nebudu muset promluvit.

Přednášky probíhají jako u nás, sedíte a hledíte....ovšem tady jsou povinné na rozdíl od naší vlasti.

Architekti tu nosí růžové košile......asi móda.

Včera propršel celý den...skvělý.

Dnes procházka do Glasgow Green (jako park)...tož zase něco jinýho.

Událost minulého týdne-koupila jsem si pohorky značky Scarpa,celokožené, skvělé, úžasné, fenomenální a grandiózní, podrážka Vibram..furt se na ně musím dívat.Ven s nima nechodím,aby se nezašpinili. Je to úžasný doplněk mého pokoje!A jako bonus...návleky,abych mohla chodit i vysokou travou. Holt abych upevnila povědomí, že jsem sociál ze třetího světa.Teď jsem zvědavá,kolik času jako budu mít na jejich využití.No a ještě nevím,jak to všechno odstěhuju domů...nevadí,to je ještě daleko.

Měla jsem dobrý úmysl se naučit anglicky, nahlásila jsem si 4 hodiny týdně,ovšem přišel mail,že tyto hodiny byly zrušeny, tak nevím jestli to není znamení, že se na to mám vykašlat.

Taky furt nevím, jestli mi ten antivirák v computeru funguje nebo ne...jinak řečeno,jestli jsem odolná vůči virům...s ohledem na to, že se mi po 10 minutách erroruje AutoCad,tak už možná počítač byl napaden nepřátelským vojskem.

A kurz stoupá, libra je nějak víc,než se zprvu zdálo...jako s tím jsem ale nepočítala!





...proluka,kde řeším ateliér...
...nedělní fotbal v parku...
...klackovský bydlení...
...jen pro srovnání...ukrajinský fotbal...

A to je tak v kostce vše, teď je nějak mrtvá doba,vše už bylo řečeno a nic nového se neděje. Poslední dobou zaostávají příspěvky z domova...se tam nic neděje nebo jak?

8 komentářů:

h-czech řekl(a)...

Ano, domácí zaostávají dosti! Mirku (Mirku)! Jinak dobrý fotky a v nedělní tento podvečer jsi mě pobavila.

D'ave řekl(a)...

V pripade, ze AutoCAD prestava fungovat behem deseti minut, je zrejme, ze antivirovy program ma prodlevu cca (cti CirCularcA) 9 minut a 51 vterin... Jinak, ne ze by se doma nic nedelo... treba dnes k obedu jsem mel gulas s chlebem, a kde je dukaz?

hanka řekl(a)...

Kvuli takovym vecem jako TZB a tak dostala Maruska zasadni ukol... a nejak ho neplni! Devce, s takovou tu flasku nedostanes :))

K fotbalu... taky sem tak sla asi predevcirem po Brestu a koukam na hristi naci maly fotbalisti. Brankar prave vykopaval a tak vsichni ti kluci utikali utikali za tim micem... no, krmili ste nekdy kacenky? Asi tak to vypadalo :) Tenhle sport nejspis nikdy nepochopim...

Dášaša řekl(a)...

No a vubec....cte Maruska tenhle blog? MArusko????Jsi tam? Okomentuj nam to taky trochu.

Dášaša řekl(a)...

NE!!!-právě jsem na to přišla Hani-Maruška si místo náš našla jiné kamarádky:( My už jsme pro ni bezprizorní....

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Nechte Masrušku napokoji, ona se teď baví s náma a o vás nestojí!

Co se týká TZB, tak se nic neděje - jen začíná být čímdálvíc zjevné, že jistý pan M. má dosti rozvinutý saunovací fetiš... (Ne ten M., ale jiný M. - jde o shodu jmen...)

h-czech řekl(a)...

Mikulik, Mira, Mohelník, Štikar, Mara.. pak je v tom nepořádek. Maruška! Když se zapojí, jak Haničce slíbila, a i já si to tedy časem přečtu, čeká ji flaša i ode mě.

D'ave řekl(a)...

M&M&M&Š&M&M's... Gott im Himmel, to byly bonbony... btw. TZB zatim skutecne dela mrtveho brouka, hned jak se bude cim chlubit (nebudte prekvapeni, bude-li to sauna), dozvite se to:)