pátek 31. října 2008

Zima

Je to tak, i tady teď mrzneme a přes den si i bez studu zaprší.


Já navíc už druhou noc bez peřin, kvůli jednomu psímu incidentu.. Ta stejná potvora včera roztahala celej obsah odpadkáče po bytě a zvládla i rozkousat některý plechovky.



Je sice zajímavý podívat se co všechno vyhazujeme, ale ne takdle. Našli jsme její výtvor po návratu. Odkud? Z koncertu. Koho? Roisin Murphy, bývalé zpěvačky rozpadlého Moloka. Není to zrovna styl hudby, co bych si pustil, ale atmosféra koncertu v jedné z největších hal tady udělá svoje. Bylo to dobrý .) typickej větší koncáč - všichni vám kolem foukají kouř pod nos, lidi mi klepou na rameno, že přes mě nevidí (a to jsem bez květáku!), občas vás někdo ocákne pivem, disko světla, hlasitostí si nepopovídáte... a.. tak. Orfanicky nejvíc mě potěšil song Day for Night ze Samotářů.


Víkendové plány jsou čistě doškolní, protože přístí týden odevzdáváme do Arch i do Designu všechno a rozjíždíme nový projekty. Ještě že další víkend si děláme výlet do Madridu :) to se moc těším.

1 komentář:

baarita řekl(a)...

Moloko je FAJN :-)
Koncerty taky.