neděle 5. října 2008

krásná neděle

Miro, to se v Brně nic neděje?

Dobře, tady se to dnes mělo takto: ráno jsem vstal (už asi v jedenáct), od pátku jsem se stále necítil zdráv, tak jsem si lupl Céčko a betáč (vit. C a betakaroten, zde nezbytný k zdravějšímu opalování), litr mastnýho čaje (nemáme konvici, takže pánev.. ano, bylo to nechutné) a česneková vajca. Sbalil jsem si nové žebradlo a razil na pláž do Carcavelos.

Foťák nebyl, takže popíšu: písek (příjemný, frakce 0.25 - 0.9), studené oceán, málo lidí, hodně různých psů, pěkných psů, kteří mají všichni rádi vodu, poblíž trojice mlaďochů s kytarou, všichni usměvaví a v pohodě, i ostatní usměvaví, můj malý ručník, dvě a půl hoďky jak kuře na rožni na slunci a zpět comboiem (metrovlak) za € 1.30 dom. Celou dobu jsem si říkal, jak je pěkné tam ležet sám a jak mi tam přitom všichni chybí. Každýho jsem si představoval, co by kolem vyváděl, jak by se většina jen tak válela na vhodně velkých osuškách, přivírala oči slunci, otravovali by nás ti psi, opodál řvala malá děcka a nad hlavou pořád lítala letadla. Idyla. Skoro.

Nic jinýho se nedělo, je totiž neděle a mám šlitrovsky dost času. Skoro.

3 komentáře:

Dášaša řekl(a)...

Cože...pláž?...cože...slunce?...no jdu si dál užívat své deprese!

hanka řekl(a)...

U nas vcera cely den s prominutim chcalo a chcalo... Jeste ze nemam rada to teplo ;)

D'ave řekl(a)...

Ja to tak vidim...! Natahnout se na plaz s knizkou, v indianskem (mineno s rudou kuzi) se sebrat, naskocit na TGGGGGGGGV (ano, az taaaakhle rychle by ten vlak jel), rovnou do Skotska za Dasou, jejimi depresemi a whi...
te foam of the ocean...