neděle 12. října 2008

Má je!

Takže takže...předtím než začnu rozebírat nynější víkend, pozastavme se trochu u uplynulého týdne.Kurzy angličtiny-jeden v pohodě,byla jsem nadšená. Ale ten druhý! s názvem Academic reading and vocabulary mě pěkně vytočil , ba dokonce i něco víc....Představovala jsem si pod tímto pojmem něco uplně jinýho, než jak to probíhalo, ale to už je samozřejmě jen můj problém. Horší je spíš fakt,že tématem hodiny byla ekonomická krize-ani jsem si tam neškrtla, a co bych jako říkala že?...vždyť ani nevím, co je ekonomika! V pátek prezentace projektu...dobrý dobrý...promluvila jsem a následně odkývala všechny připomínky. Ale normálně ti moji spolužáci tu jsou nějací moc akční, jako to je v pořádku, že tu pilně pracují na ateliérech,ale.....tak všeho s mírou ne? I když si zase říkám, že kdyby se u nás platilo tak tučný školný, tak by možná ten náš přístup byl taky ještě trochu jinej.


A pozor-víkend začíná! Odjezd do Helensburgu.Důležitá věc-vše zdarma díky tomu, že jsem sociál ze třetího světa(problém že si všimli mých nabušených pohorek, možná mi to přístě neprojde). Takže bydleli jsme v luxusní čtvrti u nějakých důchodců, jídlo all-inclusive, pokoje slušně vybavený, odvozy všude autem(Mercedesem se už asi hned tak nesvezu), občersvení v lepších zařízeních i Skotský večer v ceně zájezdu-ooo ano, jejich tance mi jsou velmi sympatické.


...a teď prolomím tajemství a zničím ideály Vás všech....na stále nevyřešenou otázku, jestli pod tou sukní má nebo nemá trenky můžu se stoprocentní jistotou odpovědět:,, Má je!"...a modrý


....a právě tenhle pán mi svěřil tajemství (ne ohledně trenek,to jsem si vyzjistila vlastní cestou), neb řekl, že architektky jsou velmi inteligentní a mají to v hlavě v pořádku... přemýšlejte nad tím....i když kdo ví, o co mu jako šlo že?


No u těch důchodců jsem bydlela se slečnou z Pakistánu, furt se mě ptali,jestli mi to jako nevadí a kdesi cosi...tak říkám sakra,vždyť je stejná jako my ne? A taky že jo,hrozně chytrá holka....přeříkala mi zásady jejich víry,ptala se mě jakého jsem vyznání....tak říkam žádného....a ona:,, Aháá, ty jsi komunista"...bylo to pro ni velké zklamání,když jsem řekla že ani komunista ne. A taky se mě ptala, proč jako používám řasenku na oči, když já se nemusím líbit bohu...ode dneška konec se skrášlováním, když je to k ničemu!Ale vždycky jsem ji pozorovala při modlení, když mlátila hlavou o zem...fakt to má něco do sebe.


...a jmenuje se Fasiha...

A taky-důchodci tu jsou velmi vitální, jste měli vidět, jak s náma pařili, ale já si myslím, že je to všechno daný tím, že mají prachy, ....no to se mi teď nechce rozebírat.

Teď nevím, jestli nebudu muset dát blogovou pauzu, jelikož mi přijde, že mé příspěvky jsou nic neříkající a čímdál víc nudný.....nebo je to tím, že tu začíná takovej ten koloběh a těch zážitků už není tolik?....nevím....

4 komentáře:

hanka řekl(a)...

Ja teda jako nevim... ale nudny podle me vypada jinak.
Hih, az se me zas nekdo zepta proc se nemaluju tak muzu rict ze protoze sem neverici (stejne ma doted odpoved ze to nepotrebuju zavanela... proste zavanela :)

baarita řekl(a)...

grrr, prej bohu se líbit...
:-) ale taky názor...

a pokud je má, tak to není pravej skot! přeci :)

D'ave řekl(a)...

Pch, to ma byt pravy skotsky patriot, dedic Williama "bare-ass" Walace?? Ale mozna je cela ta bezespodkova politika stejny mytus, jako ze Americani jsou neobycejne hloupi a nevedi nic o svete, coz vyvraci nasledujici video...:
http://uk.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE&feature=related

mgkm řekl(a)...

Milá Dášošo (jakpak s tím jménem operovat? "Dášašo" se mi líbí méně), právě naopak - ty příspěvky jsou moc fajn a svěží a jen pokračuj. Zvláštní pochvalu či vyjádření sympatií se už delší dobu chystám projevit za to zelené písmo či zjevnou náklonnost k této barvě. Mám podobnou úchylku. 8)