pátek 24. října 2008

První vlašťovky...

Dneska jsem nasla ve sve schrance prvni pohled... Juch! Je od baarity cimzto ji velice dekuji :) Tak si z ni pekne vsichni vemte priklad a posilejte posilejte. Nemuzu sice rict ze by moji nastenku doslova ROZVESELIL... :) ale udelal radost me a to tady jde, ze.



Tak. Ted si musim postezovat ze me uplne velice moc boli prava ruka... ano, je to z toho. Byla sem hrat badminton. Prvni vyuziti me sportovni karticky. Teda abych byla presna tak nejen ruka ale uplne vsechno me boli. To mam z toho ze tu jen porad posedavam za stolem a nicehoz se nehybu. Ale libilo a asi budu chodit kazdy tyden a casem by se mohlo pridat jeste neco dalsiho a nakonec prijedu uplne vysportovana, ani me nepoznate :)



Hej zacina to tady byt nake monotonni. Jeden tyden jako druhej a docela to utika, ani nevim jak. Mozna posledni vec co stoji za zminku z tohohle exemplare co ted byl - prvni kurzy cestiny. Jo jo, taky sem se zucastnila. Jakozto profesor :) Nevim jestli sem uz rikala... ale mame tu tri frantiky co pristi semestr jedou do brna a chteji umet aspon trosku neco cesky rict. Tak sme meli prvni lekci - Prononciation neboli vyslovnost. Pekne sme se abecedu naucili a vsechny ty pismenka s hackama... no sranda to byla. A pak takove vety jako jmenuji se Oliver a jsem z Bretaně. Musite se jich tam pak vsichni ptat kolik maji let a tak, at maji radost :)

A..a....a taky abyste vedeli jak se dari mym kradenym kytickam... maly fotoserial (muj prvni):


Nejroztomilejsi na tom je jak se snazi klicit ty fazole a kukurice co byly puvodne v kvetinacich na ozdobu...

4 komentáře:

Kiwishrimp řekl(a)...

jee, ja jsem si stejny pohled dovezla z Vidne. badminton ti schvaluju. jinak mi bylo vyrizene tvoje poprani k narozeninam, tak dekuju:) a Helci taky

hanka řekl(a)...

no sak on je z vidne, baarita tam byla taky :) No jo, ten fankoch...

mgkm řekl(a)...

No jasně, není to cibule a určitě pěkně voní, že 8)

baarita řekl(a)...

Zdá se, že si Báry z Vídně vozej ty samý pohlednice :P ti dám, že nerozveselil nástěnku! ... mi přišel děsně veselej...