středa 8. října 2008

objevuju (se)...

Ano skutečně, stále objevuji...nejen pozoruhodnosti Klackova, ale i své schopnosti a dovednosti. Takže co se týče mé osoby-jsem lehce nemocná-ooo ano, a není to tím,že to přede mnou napsali Hanka i Mara. Prostě je to tak, ale já se tomu nedivím. Já bych se vlastně divila, kdybych nemocná nebyla....jelikož v tomto skvělém počasí mě nemůže uchránit ani má polyfunkční bunda covčelová. Takže první závěr:jsem skleníková kytička. Dále co se týče starání o moji osobu,zjistila jsem, že mě nebaví vařit, že mě nebaví vymýšlet co vařit a že mě nebaví, když příprava jídla trvá déle než její požití. A tolik času to vezme! No kde já místo toho motání u plotny můžu být? Takže závěr číslo dvě: jsem k ničemu. I když já vlastně vidím,jak má spolubydlící snídá párky s marmeládou,tak já už ani hlad potom nemám.


K Hančinu pokoji:,, No, pokoj možná menší máš"

A dnešek celkem pohoda den, přišla jsem brzo ze školy, poobědvala grep s ohledem na mé chutě napadené nemocí a vyrazila ven, kde jsem mohla dýchat stoprocentní vlhkost vzduchu a tím podpořit mé podlomené zdraví.No a ještě že jsem šla,jelikož asi tak 2 minuty od kolejí jsem zjistila, že se tu nachází NEKROPOLE, no dívejte se na to...

...nenechte se zmást počasím...takhle krásně tu je dvě minuty v týdnu...

No pak jsem šla zase zpátky a buch...katedrála mi stála v cestě...



...jooo a to mi připomíná,že dnes jsem byla na přednášce z dějin a ani jeden půdorys nám tam neukázal...

Taky mi dovolte ukázat foto rodinného bydlení...mně se snad i líbí...a se schodama se nepářou


No a to je tak z fotek všechno. Jinak žádný studijní novinky asi nemám, s Corou stále navrhujeme nějaký bydlení, kde mi furt uniká co je vlastně zadáním,ale považuju za úspěch, že se vůbec domluvíme a ostatní jde stranou. V pátek máme prezentaci...jsem odhodlána veřejně promluvit, tak uvidím. Chodím na 4h angličtiny týdně,ale to mi nikdo neřekl, že ve třídě nás bude jen 5 a že tím pádem se tam nezašiju a nebudu tiše dávat pozor.No úniku už není.


Taky tu mám oblíbený obchod s výtvarnýma potřebama.....prostě všechno...chodím tam velmi často...a to právě proto,že veškeré zakoupené zboží balí do větších či menších sáčků a papíru takovéto podoby....prosím posuďte


...takže minimálně jednu tužku denně prostě potřebuju no...

No taky jsem chtěla komentovat příspěvky Vás ostatních,ale prostě mi to najednou nejde...tak si tak říkám, jestli mě Mara jako hlavní blogger nezakázal komentovat a možná i publikovat, což rázem zjistím. I když třeba je to počítačem...AutoCad se mi již erroruje po 5 minutách, ale bacha, ve škole zatím vše probíhá hladce a bez problému a to jsem už i tiskárnu nespočetněkrát využila. Jenže u nás je to tím, že když se na počítač přihlásí xavasakova nebo xamaly, tak polovina programů přestane fungovat...tady se naštěstí přihlašuju jako ehb08116,takže no problem!

1 komentář:

hanka řekl(a)...

9 metru ctverecnich. ha! HA! Kdo me prekona? :)

Jinak tiskarnu ve skole ti zavadim bo mi tu nic takeho nemame zda se nebo sem to jeste neobjevila aspon a kdyz sem si nechala neco vytisknout ve meste... Malem mi vypadli oci z dulku. Pet euro za sedm stranek si rekli! Chapes to? Pricemz to vyjelo z NAPROSTO STEJNY MASINY kde sem si predtim nechala neco okopirovat 6 centiku za kus. Heh?!?