pátek 24. října 2008

UŽ TO BUDE ROK,cos mi z okna mával (podruhé)

...JELIKOŽ MARA VŠECHNO ON-LINE ZAŘÍDÍ, VYŘÍDÍ, SPRAVÍ VÁM LEDNIČKU, AUŤÁK, NA CO SI JEN VZPOMENETE, DOKONCE UŽ BYL DVAKRÁT V TELEVIZI....tak můj příspěvek opět vyplul na povrch a já Vám ho dávám k dobru....a do Lisabonu posílám dík


Ne nebude to rok, ale byl to pouhý měsíc-měsíc mezi klackováky; měsíc bez maminky; celý měsíc a já nejsem leader třídy; měsíc, během něhož jsem chtěla všem vytřít zrak a místo toho tu vytírám tak možná podlahu; tak to byl teda měsíc! -no a teď jsem v očekávání (ne dětí, jen plodných nápadů a toho, co přinese ten následující)....a navíc jste mi z okna nemávali.A vůbec, nějak se do místního života nemůžu dostat-tak třeba jízda v protisměru a ty přechody!-si říkám z leva dobrý a ono se to na mě řítí z prava. Dále déšť...tak to ne,takhle jsem to teda nechtěla, furt prší, tři deštníky již v kontejneru, zdraví značně podlomeno. Jo já vím, déšť je dobrej na pleť, ale já snad už ani tak krásná být nechci. Dále pak jmenujme rostoucí problémy s počítačem. No tak toto bych mohla rozebírat do áleluja-tento týden byla má beznaděj v pokročilém stádiu(čímžto děkuji všem kontaktovaným osobám, které mi nepomohly)-a vůbec, já ne že bych zakázala skypy a internety, já bych totiž zakázala i ty počítače.
Taky tu mám nového kamaráda, protože moje kamarádka má kamaráda, který má kamaráda a ten pracuje v Klackově a bydlí tu v bytě a mluví česky a tak. A kamarádů není nikdy dost a obvzláště ne těch s bytem že?
Dále jsem zaplatila celkem těžký prachy za FITcentrum, kam si chodím huntovat svoje krásný mladý tělo(to jsou ale kecy)...protože tady se fakt nedá běhat v terénu, jelikož během dne nenajdu půl hodinu, kdy nemusím být ve škole, není tma a neprší. Fit centrum je skvěle vybavené, což mi je jedno, jelikož využívám jen pásu běžeckého. A jelikož jsem doma nechala čtečku karet, tak si do mobilu nemůžu nahrát žádnou hudbu a proto furt dokola poslouchám to jediné co mám- budem tančit všichni po zpátku a říkat si že je to v pořádku, chytnem se všichni za ruce....blabla...no tak tak to vedu,tak se potím. Ale co-sedím na blbý židli, spím na blbý posteli, jím na gauči.... jen investice do fitka mě mohla zachránit od postupného chátrání. A teď něco málo o Vánocích. Rozhodnuto-letím domů! Nuže, vyslechněte můj příběh. Řeknu to zkráceně-5 minut před koupí mé letenky mi ji zdražili o 1200Kč, ooo ano a během následujících dvou hodin nepadlo mezi stěnami mého pokoje jediné slušné slovo, můj slovní projev probíhal v češtině a ani jsem netušila, jaká slova existujou. Atmosféra byla věru hustá. Letím 21.prosince tam(Přibyslav-přestup v Praze nutný) a 8.ledna sem(domů). Díky rapidně zvýšené ceně letenky budou naše Vánoce opět chudé, salát bez brambor a řízek bez masa-holt jako každej rok no, sem si myslela, že to letos bude o něco lepší díky penězům od Erasmu, ale tvrdě jsem se mýlila a mýliti se je lidské... jenom to zdražení letenky musel světit sám ďábel! A to pozor, to mám zaplacenou letenku bez zavazadla, takový komfort jako kufr do podpalubí mi je cizí, pojedu jen s kabelkou jako dáma(ehm..no), ale co to budu řešit......kufry budou a my nebudem!
No a když tak budem všichni doma, nějaký Silvestr, nějaké setkání, nějaké zklamání?Samozřejmě společné.
Kurzy angličtinySTOPjeden mě baví a druhý neSTOP mám tam spolužákaSTOPŠpanělaSTOPposledně spatřen v zelené mikiněSTOPbudu prohlubovat kontaktySTOPpodrobné info pozdějiSTOP
Škola bez hlubších zážitků, práce ale celkem dost, dnes finální prezentace nedopadla nejhůř, ač náš plakát byl slabota sama o sobě a k tomu to stálo 30liber.....ale moje vizualizace trochu zvedla životní úroveň. Já to nechápu, tak když už něco dělám, tak to dělám pořádně nebo vůbec ne?.....o tom jindy.

Zas nejsi tu lásko/živote/Quijote/pivo té/ dívky/co u stolu sedí/nikam už nechodí/není kam/nápis TRAM/zas padám/do nikam/a zas se nic/neděje/naděje v kýblu je/jako každej/den/kdy unikne Ti sen/žalostný/do morku kostí/nikdo se nepostí/a nikdo nečeká/na jednoho člověka/......

1 komentář:

autor řekl(a)...

kde se vzala moje stará trapná emo básnička na něčím blogu? :)