neděle 12. října 2008

Nadpis

Přijde čas a nic se neděje. Děje, ale nic, co by ostatní mohlo zajímat. Ale zajímalo.. Mezi další všednosti našich dnů patří: očekávaný příjezd Lenčiny mamky a sestřenice na čtyřdenní pobyt (pro mě neskutečně důležitá událost, protože s nimi přiletí můj nový noutbuk), dokoupení příborů a utěrek (se nezdá, ale toto se reší každej den!) a.., a.... nic víc - jen škola. Koupil jsem si letenky na Vánoce dom. Nejvzrušivější událostí dne včerejšího byly naše nefunkční kreditky v sámošce. Lítá mi tu pět much a začínají mě štvát, jedna si přímo libuje v záložkách Opery!

Škola:
- na VUT by měli mít konečně můj Learning Agreement a snad bude vše potvrzeno
- v arch. aťasu si mám hledat materiály a konstrukce, ze kterých co vyrobím a bude to držet. Dosti kostihovské. Z toho za poslední týden vzešlo jen ono koupení letenek .)
- radostí mi je design. Aspoň jeden komplet koncept loga plus corporate identity pro dotčené muzeum, ale hlavně mě to s těma dvěmi (..) profesory baví.

Jinak jsem se uzdravil, zničehonic a kdoví zase co pomohlo .o/ leháro na pláži myslím ne. Nefotím.

1 komentář:

hanka řekl(a)...

Ja uz mam dokonce DVĚ vidlicky! :)