neděle 19. října 2008

opět z münsteru

tak jsem zas vstala z mrtvých a napíšu pár řádek.. dohánět resty za minulý měsíc asi nemá smysl, tak spíš přihodím k dobru nějaké nejčerstvější události z německých končin:


1)jsem úspěšný byrokrat, ve čtvrtek se mi podařilo odeslat na studijní learning agreement.. jen tak zpráva na rozehřátí.. tentýž den jsme byli s Honzou ještě v bance, poprvé jsme chtěli vybrat z bankomatu - německé bankomaty polykají karty hned napoprvé - je to dobré vědět! užitečná informace, pamatujte si to:)


2)v sobotu výlet do Kolína nad Rýnem. jeli jsme "organizovane" s international office, s ostatnima erasmakama, takze to znamena znacne spatnou organizaci:) zvlast kdyz jedete vlakem narvanym fotbalovyma fanouskama blokujicima dvere. proste chaos v tech dokonale presnych nemeckych drahach. "tragicke" zpozdeni 20min - v česku by si nikdo ani nevšiml, ale tady je to katastrofa:P


ale jinak město moc pěkné, katedrálu sice asi všichni znáte, ale nějaká fotka se určitě hodí, pro připomenutí








3)dnes jsme byli s Honzou akční a vypravili se dobrodružně do blízkého města mrknout na zámek.. jako ranní ptáčata jsme se domluvili už na 10 ráno, ale když jsem viděla to klasické homogenní bílo - tak nazývám münsterské počasí, když celý den nevidíte slunce - tak jsem odjezd posunula až na 1, lenost prostě zvítězila. ale nakonec byla přínosem, protože městečko i se zámkem bylo tak "romanticky semknuté", že jsme měli za hodinu prochozené ulice tam i zpět.. ale zas se musí nechat, že fakt bylo pěkné..

ale aby to nevypadalo jen na samé výlety a žádnou práci a brněnské tradici: muffins!! a kafe!!




a ještě vlastně dlužím z minula ten oktoberfest.. maß byl proklatě těžký, ale tak jednou zas čas by si měl každý trochu zavzpírat..



7 komentářů:

hanka řekl(a)...

To je zvlastni ze u Honzy to pivo tak obrovske nevypada... Cim to muze byt, Helitko? ;)

Vrátnej... no co! řekl(a)...

MANKOTE! Jedno takové a člověk musí být úplně našupu....

h-czech řekl(a)...

To musí, se mi uplně vykulily oči, když jsem to viděl u Helči! .)

baarita řekl(a)...

To mi neříkejte, že ty dva krýgly na dvou fotkách jsou stejně veliký :)

D'ave řekl(a)...

"Jako ranni ptacata jste se domluvili na deset(!) hodin(!) rano(!)...":
deset hodin... rano... ptacata...!
HMMM, ne, porad nejak nemuzu prijit na to, CO mi ne te vete nesedi...

helena řekl(a)...

věřte nevěřte, krýglíky jsou fakt stejně velké.. po prvním člověk na šupu určitě není, ale dát jich víc.. no musím to vyzkoušet:)

D'ave řekl(a)...

...tak sem si rikal, ze to vydrzim, nekomentovat velikost sklenic, ale je to silnejsi nez ja...:
HLavne si neubliz, az to budes zkouset, a nechod do toho po hlave, mohlo by se Ti to povest:)