středa 1. října 2008

Dášaša:nic nového

Dobrou chuť, pokud právě obědváte! Dnes jen krátce. Ve škole to zatím zvládám a psychicky se nehroutím. Slečna Cora pochválila mou angličtinu,ale to jen díky tomu,že den předem jsem se naučila pár odborných slovíček a pak to ze sebe sypala jedno za druhým.Zatímco u nás praktikuju seznamování typu:,,Ahoj jsem Dáša a jsem nejlepší.", tak tady jsem pravda trochu polevila a říkám něco ve stylu:,,Jsem Dáša from the Czech republic a jsem výměnný student." No a tahle věta má vyjádřit něco jako -jsem Dáša ze třetího světa,neumím anglicky, takže mi pomozte!! A pozor,ono to zabírá.Dnes jsem při tomto praktikování natrefila na 4 slečny,které byly tak ochotné mi pomoct,že na mě chrlily informace jedna přes druhou, takže jsem stejně moc nepochytila.No vlastně jsem chtěla vyzjistit,jestli je odpoledne seminář nebo není....doufám, že nebyl, páč jsem nikam nešla. Normálně chodím s davem(ne s Davem), ale jelikož se teď každej rozutekl na jinou stranu a já nevěděla za kým jít, tak jsem si šla svou vlastní cestou. Odpoledne registrace v nemocnici.....k tomu bych se příliš nevyjadřovala, jelikož můj organismus absolutně zkolaboval....prostě fatal error revival.Ne, nemocnice nebrat. A večer požární cvičení, začla houkat siréna...tak nevíš co dělat...po 10 minutách jsme teda vybíhali ven,chlápek dole řval něco jako OHEŇ SHOŘÍŠ, KDESI COSI nebo tak něco,po dalších 5 minutách,co jsme tam stáli v dešti,vyběhli další děcka, jejichž psychika už nezvládla poslouchat zvuk sirény,potom přijeli 3 auta hasičů,furt něco řvali a letěli do našeho bytu,přerazili se o moje boty(made in portugal-bacha na to) naaranžované u dveří a přesvědčili se, že nemáme zavřené požární dveře do kuchyně...no a co! Pak už jsme byli konečně zase mokrý,tak jsme šli zpátky.Siréna nehoukala a svět byl hned krásnější!
Lidi tu jsou zvláštní....typická situace je, že prší a oni si sedí venku na zahrádkách a pijou kafe jako by se nic nedělo,prostě pohoda vánek...a já na to hledím jak péro z gauče:) I když kdyby oni čekali na to,až přestane pršet a půjdou na kafe,tak by asi měli slušnej absťák. Ale já se taky lepším, sice nesedím v dešti na zahrádkách,ale vycházím i v případě přítomnosti vody v prostoru......což mi ještě před měsícem bylo cizí.Vše důležité bylo shrnuto,příště budeme chytřejší......

3 komentáře:

D'ave řekl(a)...

Dik za tu inicialu, vite TADY vas to zahreje... Hej, hej, Skoti na to prisli! Coffeetime XXXL! Udelas si mohelnikovu smrt, at se to da redit, sednes si do deste, a upijis, upijis, a pak jeste, a porad mas v salku dost vody...

Dášaša řekl(a)...

Já nevím,jestli to připisovat Skotům....možná je to jen specialita Klackováků...takže co,už se těšíte na první déšť,co dojde do ČR?

hanka řekl(a)...

dasi ty nase zeme jsou podezrele podobne: zelene travniky, lidi v desti... se hned citim min osamela, je to jak kdybys byla za rohem :)