čtvrtek 2. října 2008

CIC

Jsem uplne nejgenialnejsi, jestli jste o tom nekdy pochybovali, tak ted je to jiste :) Ano, podarilo se mi zalozit si bankovni ucet. Vydala sem se do mesta na hlavni tridu Jean Jaures a tam je vam na dvaceti metrech asi patnact bank. Chvili sem krouzila kolem a pak proste do jedne vlezla a rekla ze sem Hanicka a ze chci ucet. A jo. Mam ho :) Cimzto padem jsem mohla jit vyridit vsechny zbyvajici CAF veci a zitra to vsechno pekne poslu postou a budu doufat ze mi ty prispevky priklepnou.

Taky jsem vyrazila na maly pruzkum okoli a zde jsou vysledeky:
- brestsky Nuselak... doted sem po nem chodila jen nahore a to cloveku tak neprijde.


- samozrejme se mi podarilo slapnout na jedinou hejzlkachlicku siroko daleko a s prominitim si za... no tak dobre... zaspinit sve krasne nove pruhovane hebke svezi a zadouci ponozticky :(
- nebudu chodit do mistniho Sparu, jsou tam neprijemni a chybi jim cenovky
- okoli celkem pristupne behacim aktivitam, asi to nekdy risknu

Posledni novinkou dnesniho dne je ze jsem se rozhodla si sladit pokojicek do zluto-modra nebo zluto-zelena, to jeste nevim. Anketa?

6 komentářů:

Dášaša řekl(a)...

Jsem pro ruzovo-zelenou!

baarita řekl(a)...

žluto-modrá dá dohromady zelenou :)

růžovo zelená je taky fajn
ale poslední dobou je nejlepší žluto-fialová. A nebo taky žlutošedá a nebo taky modroazurovězelenkavá a nebo purporovoazurová :)))
nádherné to kombinace.
jo a fialová s červenou je boží.

A já jsem Baruška, sestřička Haničky, a chci komentáře na svým blogu :P

h-czech řekl(a)...

Hrozinky v pecivu, he :)

Z tech dvou bych bral spis hnedou se svetle zlutou.

hanka řekl(a)...

Jen dve moznosti jsou, zda se ze to nejak nezvladate.

Mimochodem Baryku takova nechutna reklama tady... ;) http://www.baara.xarea.cz

baarita řekl(a)...

no jako přímo tu adresu jsem psát nechtěla! zase věřím, kdo jen trochu chce, tak by si to našel :) hm.

a nemohla bys mít všechny tři barvy? žlutou zelenou i modrou /ale tu azurovou nikoli evropskounijní/? :)

h-czech řekl(a)...

Ne, chce to hnedou se svetle zlutou. K tomu se ti hovej zlutej kos hodit bude a navic mas urcite drevenohnedy skrine.. !