úterý 28. října 2008

Zbytečný papírování a stejně to nikdo nečte.. :o) (bod 9.)


V pátek jsem vynechal dopolední školu, vstávat tady je čím dál težší.. Zato mám aspoň pořádné energie na odpolední design. Večer byl zajímavej i na akce u nás, domů jsem přišel o půl šesté, Luke o půl desáté. Detaily jsou nezveřejnitelné, prozradím jen, že je chudák bez skel v brýlích, na ruce má nerozpoznatelný vstupní pásek, kteří ostatní neobdrželi, a projel se zadarmo cestou domů trajektem "na druhej břeh" (viz obrázek). Mně kdovíproč ráno bolely nohy, Lenka se rozdvojila a vedle postele ležel ananas (ne, bylo to horší, hnědší, více smrdělo a já to nebyl. Té potvory Olee se musíme zbavit.) V sobotu nákup a neučil jsem se jazyk, večeře však skvělá. Druhý den víkendový byl ve znamení knihy, ve FNACu jsem si přes tři hodiny prohlížel knížky, vrátil bezdrátovou myšku myšku a bez úlovku se vrátil do jeskyně. Dnešní ranní škola nebyla. Pro mě nebyla. Sakra.

10 komentářů:

mgkm řekl(a)...

Ale čte, dokonce v angličtině se na základě toho zdokonaluje 8))

h-czech řekl(a)...

Tak. Právě jsem se vrátil z hradu. Odevzdával jsem formulář, paní Helena ze studíjního ho přepisovala celej do počítače řádek po řádku a nic. Ve školní kartotéce jsem SINGLE.

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Umpřímnou soustras, je mi líto tvé ztráty.

hanka řekl(a)...

hej! :)

hanka řekl(a)...

mimochodem ta lod fakt jezdi tak zmatene? to je jako by ji ten Luke ridil :D

D'ave řekl(a)...

Chybejici skla bryli, pasek na ruce (kapitanska manzeta...?)... ja bych se ani nedivil:)

h-czech řekl(a)...

..a teď jsme si pustili Mozarta a sjel jsem si hlavu dvanáctkou.

Vrátnej... no co! řekl(a)...

hmmm dvanáctka - Vždy jsem měl slabost pro pořádnou ráži, ale kdo by to pak uklízel...

hanka řekl(a)...

Tak na tenhle neporadek stacilo i koste ;)

h-czech řekl(a)...

U mě nee. Uklízel jsem bez přehánění pětkrát! Zkuste si dat do mixéru květák a rozházet ho pak po zemi .)