pondělí 20. října 2008

iTýden

Fotím si jídlo, doufám, že to všem přijde dost ujetý.

V kopě časopisů v Lenčiným pokoji jsem vykopal pár prošlých čísel Reflexu (od mamky, co přivezla) a i nějakej CASA VOGUE. Pro mě teda do dneška pravidelník neznámý, ale bez toho čtiva asi nemůžu být in.. No, ale důležitá věc moc (moc) je, že na zadní straně jsem našel Šlápiho v reklamě na šampóny:



..a Zdena nesmí chybět: (RX)


Proč, že jsem nic porádnýho nenapsal, je schované ve skutečnosti dovozu mého nového iNotebooku a tedy nekonečného hraní si s ním. Už umím i pár kousků - třeba zapnout, pustit Skype a teď i napsat článek .) ne, právě do školy toho bylo dost a v kombinaci s novým přístrojem... Dnes jsem odprezentoval ve skupině první úkol a pozítří indivindi prezentace. Ve škole mě navíc zaskočila kočka na sedačce


.. a první Erasmus akce, která mě bavila. Šlo o oslavu narozek někoho, koho jsme neznali, ale hecli jsme se, že nemůžeme další večer trávit zase doma a maximálně si něco pustit a jelo se.


Razila s náma i Lenkina sesternica a zábava kupodivu byla (myslím kvůli Erasmistům). Zvláští, všichni vlastně jen postávali, bavili se spolu od angličtiny po žžonku a o kočce ve škole nikdo nevěděl. Hodil jsem Elvise, to se totiž na narozeninách musí, když dárek pocestě vypijete, a bylo.

Další akce v sobotu - Lukeho svátek. On pod peřinou s chipsama, což mi nemusíte věřit:


.. zašli jsme až dolů do Pirata baru a každej jsme si dali jeden drink. Účastníkem nám byl i John - učitel matiky z Coimbry narozený v Canadě, upečený na okénku a odkutálený na víkendový výlet do Lisabonu. Kde se s ním kdo potkal neřeknu.

A tohle jen vysvětlije moje oblíbené - jedno letadlo na jeden pohled ku obloze:


Konec, přepínám.

1 komentář:

hanka řekl(a)...

hih... a to vedle Slapety je pani Zemankova :)