pátek 17. října 2008

ABSŤÁK

Jo tak už je to tady, jednou to přijít muselo, nemůžu se soustředit a furt na něho myslím - ach ten Pribiňáček, tolika kilometrová propast nás dělí,...jsem bez něj ztracená,můj každodenní rituál je v háji.... a takové rady ať si tu koupím něco jinýho tvarohovýho si nechte od cesty, protože nic se nemůže vyrovnat mému smetanovému Pribiňáčku(samozřejmě velkému) .... ne tuhle ránu ani čas nezahojí, bez něj je ve mně prázdno a studím jak led! Brambory a ovesná kaše mě nedokáží tak naplnit!
Nuže stránku jídla jsme vyřešili a pojďme dál a to ke škole. Dnes přednáška Introduce to practise...nuda...ale furt něco říkal a já mu rozumněla furt ,,lego", tak nevím,co to jako znamenalo,....ale myšlenkama jsem byla hned úplně mimo-ou jéz-hned mě myšlenky odvedly ke zkaženému dětství mě a Mary, protože my měli jen tu trapnou Chevu a nepoužitelnýma legovýma stromečkama to rodiče nezachránili. Jóóóó ale u Typltů, ..... to bylo aspoň dětsví splněných přání ! No takže o tom jsem si zapřemýšlela a hned byl konec nudné hodiny.
Odpoledne kritika v ateliéru-to bylo celkem silný kafe-děcka vytáhly super detailně vyřešený konstrukce, barevný plagáty, ne model ale série modelů,......no a my s tou černobílou A2....jsem byla tak nervní, že jsem zapomněla i na Pribiňáčka a dokonce začla plynně mluvit anglicky a obhajovat ten náš cár papíru. A ono to vyšlo, všem to total překopali a nám odsouhlasili (oni ani neměli co překopat, když jsme toho moc neměli že?).Hmm, takže sebevědomí mi stouplo až na půdu, takže odteď byste mi mohli začít vykat!
A teď jedna důležitá věc-nemůžete mě aspoň jednou nechat, abych byla v něčem první? Jsem Vám teď chtěla popisovat, jak jsem prala a představovala si, jak to bude premiérový článek na blogu a ejhle Typ Typ opět krok napřed že? Ale to je Váš problém, stejně Vám to napíšu. Nabalila jsem tašku prádla (jako předtím jsem si to rozdělila na světle zelené a tmavě zelené-aby se to nezabarvilo), popadla prací prášek s aviváží a slovník! a vyrazila do prádelny. Jsou tu 4,šla jsem do té nejmenší, kde je 5 praček a já 3 naplnila. Jinak vše probíhalo dle plánu, myslím že aviváž nepatřila tam, kam jsem ji nalila....ale co už.....jsem totiž udělala varianty,do každé pračky jsem jinam nasypala prášek a nalila avivaž(když těch přihrádek bylo tolik)...teď babo raď, která varianta byla TA SPRÁVNÁ! Jinak praní prádla v umyvadle neuznávám, nejedná se totiž o praní špíny,ale rozpírání špíny. Toť k praní vše.....
Ve škole jsou urvaní z mých VIZových modelů.....jo z mých, slyšíte správně....tady se to vůbec nepraktikuje, tady jen Sketch up a ani o krok dál.....a kdyby jim tu Vraťa ukázal své kousky,tak....tak by ho asi hned vyhodili,protože by snižoval autoritu děkana!
TAky musíme psát esej Jak se stát dobrým architektem o délce 1100 slov(prosím, jestli něco máte,jsem vděčná za vše)...jsem myslela že je to nepovinné, tak jsem ten papír švihla pryč a teď jsem se jen tak náááhodou dozvěděla, že je to povinné. A a a? Kde to jako mám nabrat? A kdo to přeloží?
Hmm hmm ... to je asi vše ... ať žije pramen zdraví z Posázaví
Foto neposílám, foťák stávkuje (asi taky absťák či co)...fotí jen v odstínech růžové, .....

4 komentáře:

D'ave řekl(a)...

Hluboka poklona, Vase Dasorodi, koukam ze docela valite:) Btw. i ja patrim k deLEGOvanym, nejste v tom s Marou sami... Cheva pry nici mozkove bunky, a kde je dukas?
PS: Tenhle clanek obsahuje 552 slov, spojky a cislice vcetne; ergo: staci Ti jen dvojnasobek toho, co normalne napises na blog, a jeste budes mit 4 slova k dobru:)
(schvalne, kolik lidi to prepocita...:)

hanka řekl(a)...

Hih... LEGO Paradise :) Mozna proto mi to pere rychleji nez tobe. Mimochodem tady moje modylky jeste ani nevideli, k obdivu jim stacila ta moje uboha situacka co sem narysovala asi behem peti minut. Holt kdo umi umi, Daso :D

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Hmmm, Vaše poselství je jasné: "Skoťáci, třeste se před primitvy z rozvojových zemí třetího světa, kteří nabyly mozkové hmoty díky tvarohovým svačinkám!" Jen tak dál!

Přpopočítával jsem a myslím, že se d'ave sekl o 2 slova (počítá se i nadpis?)

hanka řekl(a)...

549... ;)