pondělí 29. září 2008

Víkend v Klackově

A už je to tady,první víkend za mnou,ovšem pozor,nebyl to jen tak obyčejný víkend,ale prodloužený víkend.Prostě dnes byl nějaký svátek,takže volno.Ale ale nepředbíhejme.PÁTEK:první den ve škole, informační schůzka pro celý třeťák,říkaly co budem dělat v ateliéru-nerozumněla jsem,pán byl totiž klackovec a mluvil klackovsky, skamarádila jsem se s dvěma Němcema Štefanem a Richardem a dokonce věděli,kde je ČR(to se tu často nestává). Pak se někam šlo, šli všichni,tak jsem šla taky...no ještě že tak....rozdělovali jsme se do dvojic, páč první úkol budem dělat v párech....jsem se slečnou Corou....chudák slečna,ta ještě zkusí!SOBOTA: Výlet na Isle of Arran-holt zase něco jinýho než u nás.Jeli jsme tam vlakem,lodí a pak busem.....3v1 chápete?Oblačno až polojasno,pršelo a byla mi zima.NEDĚLE: V neděli se nic nedělá,ale já jsem se učila slovíčka, k obědu nic moc, šla jsem do knihovny a byla zavřená, potom do města trochu provětrat peněženku(v čemž jsem zase byla úspěšná) a pak zase slovíčka.PONDĚLÍ: Výlet Loch Lomond a Ben Lomond,túra asi 11km, oblačno až polojasno,chcalo a chcalo, fatal error-mokrá až na kost! Prvně jsem byla furt nervní z toho,že se mi promočí boty, ve chvíli kdy jsem tam zapadla po kolena mi tato starost odpadla a konečně jsem si užívala výletu se čvachtačkou v botách.Ale co, pořádali to nějací katoličtí důchodci,kteří tím nějak chcou napravit společnost,odtrhnou mládež od drog a alkoholu,být prospěšní Bohu......což je dobrý-je to zadarmo,dobrá cestovka. A když se dozvěděli,že jsme z ČR(to pro ně znamenalo sociálové ze třetího světa) nabídli nám třídenní výlet nevím kam zadarmo a že nás prý budou zvýhodňovat-tak co jim budu vysvětlovat,že na tom nejsem špatně a že doma máme televizi a jíme příborem. Taky tam byl takovej mladej průvodce,vystudoval medicínu,byl pediatr,ale pak si uvědomil,že nestíhá léčit a sloužit bohu,tak nechal medicíny a jen slouží bohu.....tak si tak říkám,že taky nezvládám studovat architekturu a ještě se věnovat zálibám....čeho jako mám teda nechat?Ted se tu suším,učím slovíčka a přemýšlím nad ateliérem.Mají to tu lepší....mají zadání ateliéru a ve všech předmětech to zpracovávají .Takže pracují na jednom projektu, ne že mi něco rýsujeme v ateliéru,něco v pozemáku a něco jinýho v interiéru.....toto mi přijde lepší,ale posoudit budu moct až se to tu rozjede. No jsem zvědavá,jak moc budu ovládat ocelové kce,když jsme se tomu loni tak věnovali že?Co se týče spolubydlících-Švédka si pořád smaží žampiony jen tak na oleji, Španělka má stále vejce na sto způsobů, Japonka nějaký nudle či co, Italka těstoviny pokaždě čindál stejný a ta poslední snad jí jenom mandarinky.....já jsem věrná bramborám s máslem(občas si šlehnu dávku rýže).

Hmmm hmmm a teď mimo mísu-Akad.malíř Karel Pokorný, s nímž jsme loni měli čtverečkovou čest nyní učí na ČVUT na architektuře, ne že by Vás to zajímalo, ale považovala jsem za svou povinnost Vám to sdělit. Nooo a jelikož jsem se dozvěděla, že tento blog pročítají rodiče, ba dokonce rodiče rodičů, tak odteď můj text podléhá tvrdé cenzuře.


....a Brodick castle stojí....a tráva roste

.....krávy se pasou

.....a tak.........zbytek ponechám Vaší fantazii

7 komentářů:

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Teda Dáša - ta když se rozjede, ta dovede... tomu říkám drtivá reportáž z ciziny!

Dášaša řekl(a)...

Ta Dáša!A bacha, za chvíli budu podávat reportáže v jazyce anglickém!

D'ave řekl(a)...

Ta Dasa indeed! Uz aby to bylo, nejvyssi cas, abych si zas trochu procvicil anglictinu... a jeste pozdeji by mozna sla i klackovstina...

Kačii řekl(a)...

Möchtest du auch dein Deutsch ein bisschen verbessern? ;) Aber Schweizerdeutsch kenne ich noch nicht, dafür musst du ein paar Monaten warten...

baarita řekl(a)...

To je informací v jedněch zelených písmenkách! :) paráda

Dášaša řekl(a)...

Tímto zdravím baaritu, u níž stále netuším přesný původ a kačii, u níž absolutně netuším obsah komentáře:)A vůbec,napište mi svoje adresy domovní-pošlu Vám pohled barevný,jestli ještě víte,co to vlastně je

baarita řekl(a)...

dášaša_ hih, no to já jsem uplně neznámá :-)