úterý 23. září 2008

Dášaša poprvé

Všichni moji blízcí kde jste? Sakra proč tu nejste!? Již se vyskytuji v skotsky mluvící destinaci Klackov. Ovšem všechno pěkně popořádku.Všechno to začalo v neděli-vstávat ve 2h ráno,cesta na Ruzyni,zima,strach,loučení a odlet v 7.55h se společností British Airways. Kufr vážil o nějaký to kilo víc než měl,ale co už,se nezblázním ne?V letadle mě čekal šok první,když letuška promluvila a ejhle,ona mluvila anglicky. No nic...taky tam rozdávali housky se sýrem-na obalu se složením jsem napočítala,že to obsahuje třináct Éček-ať žije rakovina a my s ní! Přestup v Londýně v pohodě, pro mě to však znamenalo vypořádat se se svýma digitálkama a přeměnit si čas o hodinu zpátky ( ano Davide,dvě hodiny jsem na to měla a málem to nestačilo). Jo taky si mě tam u odbavování fotili....asi jsem se jim líbila či co.Vyletěli jsme o půl hodiny později,ale doletěli jsme uplně na čas,tak sakra co to je, za normálních okolností mrhání časem!Zde podávaný toust-pouze osm Éček. Letiště v Klackově v pohodě,menší,přehledné.....líbilo se mi do té doby,než jsem zjistila,že mi nedorazil kufr.V tu chvíli jsem nenáviděla celý svět.Jo jasně že bych si ztěžovala,ale k čemu by to bylo,česky by mi nerozumněli a anglicky to neumím. Potkala jsem tam Honzu,měl jednu přednost a to že mluvil česky. Tak mu říkám:,,Nemám kufr!" A on:,,Já mám kufr,ale nemám kde bydlet!".Jo myslím,že bysme byli skvělý pár až na půdu :)Zkrátka happyendem to skončilo-kufr doletěl následujícím letadlem,prostě se jim tam nevešel,a co jako že?Na letišti čekali starší studenti a odváželi nás školníma dodávkama do klackovskýho kampusu. Trochu problém,že se tu jezdí nalevo,byly to šoky.......ovšem páni a paní.......tak to je luxus,to je kampus-zeleň,parčíky,...kdo neuvidí neuvěří. Teď přeskočím ubytovávací proces-nebudu se zbytečně ztrapňovat-a už přicházím se zavazadly do bytu...je nás tu šest holek,každá máme svůj pokoj(malý,ale se vším,i nástěnky,telefonem-můžu volat o 106,fungl nové peřiny,bonbony,SIMka,deodorant,zubní pasta a tak no....),výhled mám do koruny stromů:) Hej nevadí Vám,že to píšu tak sáhodlouze?Snad Vás nenudím. S holkama máme společnou koupelnu,záchod, kuchyň(ne kuchynku),obývák s TV(stále nemohu naladit ČT1).Stěny v pokoji jsou teda modrý,takže ve chvíli,kdy jsem si sem nastěhovala všechno zelený,to pravda,působí jako kýč,ale....musí to být no. Jinak škola mi začíná až v pátek-včera jsem se byla registrovat,celkem to šlo až na to,že chtěli zaplatit 2000liber školného-málem jsem to radši zaplatila než jim něco anglicky vysvětlovat.Jo jen tak na ujasnění-klackovština není angličtina jasný?Odpoledne jsem šla nakupovat nádobí,jídlo,prací prostředky a tak...ale o tom jindy. Dnes uvítaní v katedrále-kam se hrabe Chartres:)Jako jo, o studenty tu je fakt postaráno. A teď pozor-jídlo je tu drahý,ale oblečení zadarmo-myslím,že se mi tu bude líbit.Menzy tu neexistujou,studenti jsou odkázáni jen na své kulinářské umění. Každý večer se tu pořádá párty-zítra je tam jídlo a pití zdarma...říkal prezident studentů dnes v katedrále,tak asi zajdu. No co,no co...ještě by Vás něco zajímalo?Mně totiž dochází kapacita papíru,takže to asi ukončím.Možná bych poslala foto,kdybych věděla jak na to že?

1 komentář:

D'ave řekl(a)...

A ja si porad rikal, co jen jsem to jeste chtel...: "napsat si ukoly"-mam, "vymenit olej ve skrejpru"-mam, "naucit Dasu menit cas na hodinkach"-no jasne:( To se omlouvam, moje chyba... btw. prilet na cas se da zrejme vysvetlit absenci Ceskych drah v odbavovacim procesu:)