středa 17. září 2008

Koleje

Tak sem tam dneska byla, na tech kolejich. A to vam byl frkot. Ani sem se nenadala a mela sem v ruce klice, instrukce kam jit kam k jakymu doktorovim kam pro jake pojisteni, kde co zaplatit... 137,6eur kauci (vrati) a 67 asi eur za zari jeste. Tak sem se tam sla podivat a pokojicek moc peknej svetlej s vyhledem na zeleň :) Je tam postel stul mala skrinka šatnička (ale nemam raminka tak nic) a koutek s umyvadlem a internet tam je neomezenej za 20euro na mesic.
Ale pac mam porad problemy s tou kartou a penezi a taky abych si to nekomplikovala u Sarky... tak me napadlo ze bych radej tam byla az od rijna nez se stehovat hned dnes. Zkratka to bylo moc rychle a mi vesmirni lide to nezvladali. No tak sem sla zpatky a zeptala se pani jestli by to jako neslo a pry ze jo, kdyz zaplatim kauci tak ze to budu mit rezervovane ten pokoj. Utikala sem domu pro penizky, ze to teda honem zaplatim, ale jina pani na sekretariatu me nemela v pocitaci a ze pry to nejde a kdesi cosi tak sem ji to vysvetlovala ze sem se teprv dnes tam zapsala a ze bydlet budu od rijna a ona i kamsi volala asi te puvodni pani a pak rekla, ze to mam zaplatit vsechno az v rijnu a ze to bude ok. Hej no ale tedka ja nemam v ruce zadnou zaruku ze tam ten pokoj jeste bude, jsem z toho naka spatna a zitra tam jdu zas otravovat, tak.

Žádné komentáře: