čtvrtek 11. září 2008

Fotoreportugal

Takovej bařík v rámci jedné budovy v komplexu školy:


Asi třetina ostatních Erasmistů s náma na Lusiadě (nejvíc Italů a Poláků):


Cestou ze školy jsme se dnes stavili na nákupu a k domu jsme šli tak trochu azimutem. Lisabon umí překvapit tím, že zajdete za blok domů a jste najednou ve slumu. Takovým jedním poklidným skoro slumem jsme si dnes tedy z obchodňáku Pingo Doce (sladká kapka) prošli:


Co se našeho štěstí nebo možná i cítění týče, toto je z našeho oblíbeného snacku hned vedle školy s poměrně dost zdravým jídlem, na který jsme kápli hned snad první den. Hlavní obsluhující se volá João (nejčastější jméno, předčí i našeho Ladislava) a je dost fajn:


Takhle v noci vypadá náš strop: (disk. "Kýč?")

4 komentáře:

baarita řekl(a)...

Týjo, tak ten strop mě dostal :) spojení nespojitelného.

Jinak mě mrzí, že zmizela jména přispěvatelů z názvů článků? Proč? Pro mě jakožto koncového spotřebitele to bylo přehlednější a milejší :)

hanka řekl(a)...

To aby ses nedivala jen na moje prispevky :) Takle nepoznas od koho to je a prectes si vse...

hanka řekl(a)...

Hej ale ne... vsak to mas hned na druhem radku napsane...

baarita řekl(a)...

Ale není to v seznamu napravo... :) a tak tam je spousta prvních dnů, spousta druhých dnů ... a to nemluvím o třetích dnech.
Prostě mi to přišlo jako dobrá vychytávka a ona najednou zmizela /stejně jako tečičky/ :)

Jinak samozřejmě čtu všechno, co se do mě vejde :P