úterý 2. září 2008

cesta

Takže jsem tady. Tím myslím sebe :)

Cesta z Brna do Paříže byla bez jakýchkoli problémů (teda kromě osezeného zadku :), co by se na tom taky mohlo pokazit, že... Do autobusu asi umíte nastoupit každý. Pak ale přišla chvilka zmateného pobíhání kolem pařížského metra, pak zmatené pobíhání v pařížském metru následované zmateným pobíháním po pařížském nádraží Gare Montparnasse. Jsem vůbec celá ňáká zmatená...

Nakonec sem to všechno zvládla, koupila si kartu pro mladíky 12-25, díky které mám všechny vlaky skoro za polovic a lístek do Brestu a vzápětí to všechno málem ztratila. Nebýt ochotného francouzského černouška, který za mnou utíkal a vypadlý lístek mi dal, tak si asi vše musím kupovat znovu :( No prostě trubka.
Pak už jen stačilo najít ten správný TGV vláček a vydržet sedět další čtyři hodiny.

Na nádraží v Brestu na mě čekala Šárka, autíčkem mě odvezla k sobě domů, a tak tady u ní teď přechodně bydlím. Byteček malý, ale roztomilý. Jinak Šárka je super a moc nevím co bych si tu bez ní počala. Dělá doktorantské studium na té mé škole a všechny informace ví co já ne, třeba jako kdy se tam začíná a kdy se kam jede a tak. To by mi nejspíš jinak nikdo vůbec neřekl nebo co...

Ještě pár včerejších postřehů: vůbec, ale vůbec nerozumím Francouzům (z toho mám docela depresi, ale prý se to tak za měsíc spraví); v pařížském metru snad není nic jiného než schody (chudáci vozíčkáři); po nádraží Montparnasse chodí vojáci s opravdickejma velikejma samopalama; v Brestu nejspíš pořád prší.

Z cesty bohužel nemám žádné fotky protože když se má člověk starat a tři zavazadla tak se moc fotit nedá. Takže dnes se pokusím polepšit, vyrážím do města na průzkum... howg

4 komentáře:

baarita řekl(a)...

no to je parádní blog! :-) a vůbec si nestěžuju na jakákoli kolečka.

Těším se na další zážitky :P Jaks tam jela dlouho? A nic neztrácej probůh. :) Francouzští černoušci nebudou na každým rohu.-

hanka řekl(a)...

S kolečky já nemůžu nic dělat i kdybych chtěla protože nejsem autor blogu alébrž pouhý přispěvatel, přispivatel... zkratka ten s příspěvky :)

Jela sem dlouho dlouho, uplne dohromadu 24,5 hodiny...

h-czech řekl(a)...

Kolecka zmenim, jen co se mi bude trochu chtit. Tak.

baarita řekl(a)...

Jéje, kolečka byla krááásná! a míň okoukaná než fotka... já bych poradila nechat kolečka a jen celé stránky prosvětlit, ať se lépe čtou :-) Tak.