úterý 23. září 2008

Francie = 3/4 kampaň

Tak sem se dnes rano probudila a zase bylo vse pri starem. Slunecne dny jsou pryc a prsi a prsi...

Jinak se porad neco deje, furt je co vyrizovat. Dnes sem treba byla v organizaci co zajistuje pojisteni pokoje, proti pozaru a tak. To mi nedaji dokud nebudu mit bankovni ucet. Ten mi nezalozi dokud nebudu mit stalou adresu a tudiz ubytovani. To mit nebudu dokud nebudu mit pojisteni. No a tak :) Jako kecam, tak uplne to neni ale skoro. Taky sem si zacala vyrizovat vse potrebne abych dostala ten prispevek na ubytko od organizace CAF... no a hadejte. Potrebuju stalou adresu a bankovni ucet.

Jo. Ale ve skole sem dnes mela svetlou chvilku, poprve sem se aspon chvili uprimne bavila. V hodine, kde francouzska kopie Mikulika vykladala neco o urbanismu, mi spolusedici Martin vysvetloval ruzne pojmy v cestine pomoci obrazku a meho slovnicku :) Ukazka v nadpisu...

Taky se chci malinko zminit o jidle (mimochodem velmi oblibene tema). Sem sem jela s tim ze se treba od frantiku naucim nak zdrave jist nebo tak... A ono houby. Je to uplne to same, az na to ze jim v obchodech a na jidelnicku chybi nektere zasadni veci. Piskoty treba, strouhanka, knedliky v prasku, rizky tu nemaji, smazak taky, hrubou mouku... no takovy zaklad proste.
Taky se clovek az divi jak oni se cpou. Na obed v menze tady dostanete hlavni jidlo, dva naky pridavky jako predkrm nebo zakrm co si vyberete (ovoce, jogurty, sladke pecivo, salaty) a malou bagetku. Ja po tom co snim to hlavni sem uplne plna a zbytek si beru domu na vecu a svacinky... Oni to do sebe naladuji vsechno. Behem tech dvaceti minut na obede. Chapete? Ja z toho ziju pul dne!
A posledni jidelni prispevek... Takhle vypada rajska kdyz se necha od stredy v hrnci na sporaku :)

6 komentářů:

h-czech řekl(a)...

...kulinarsky terorismus :) a zit pul dne z jejich obeda se fakt da, ty skolni menu jsou skvely, cloveka to aspon donuti mit pestrou stravu.

hanka řekl(a)...

Pestra strava, no jo. Treba dneska sem mela pizzu s bramborama. Ja hloupa si myslela ze je to ananas...

D'ave řekl(a)...

Aha, a pak ze rajcata kvetou jen jednou rocne, to bude asi tim podnebim...

h-czech řekl(a)...

Nam kvetly i plisne, kdyz jsme ted byli bez lednicky, hec!

hanka řekl(a)...

Ja si tu plisen pestovala, jmenovala se Amata a chtela jsem aby vyrostla pul metru... a Sarka ji vcera splachla do zachoda :(

baarita řekl(a)...

fakt se bavím, jak čtu dva týdny příspěvků najednou :P