středa 3. září 2008

den druhý

Dnes se mi podarilo zapsat, juch :)
Taky se dneska rano konalo jakesi oficialni otevreni te me fakulty tak sem tam sla... a opet nicemu nerozumela. Ale asi to byla docela sranda bo vsichni kolem se porad smali. Takze mame vtipne profesory :)
No a pak sem proste vzdycky sla kam mi ukazali a nakonec si me vyzvedl ten muj koordinator tady pan Daniel Le Couédic a vzal me k sobe do kancliku a tam, hura hura, pani Zemankova. Bude tu tri tydny (vede kurz kresleni nebo neco takoveho) a asi mi dost pomuze s vyrizovanim tech erasmackych veci a tak.
Jo a takle vypada Présidence te moji univerzity a to vedle je Faculte des sciences jejiž soucasti je i ten muj l'Institut de Geoarchitecture.


Jinak dneska je uplne pekne, takove to pocasi co mam rada. Tak sem sla zase trosku objevovat mesto.
Takhle vypada brestske nadrazi a ten vlacek to je TGV...


Tohle je pristav a velika dira na lod...


A jeste jednu zvlastni sochu...


Tak. A zitra, zitra odjizdim na vylet na ostrov Ouessant a budu tam az do soboty tak se nedivte ze nebloguju :)

3 komentáře:

baarita řekl(a)...

Tak ta socha mi připomněla mou oblíbenou knihu "V melounovém cukru", v níž měli obyvatelé cukrového světa po svém městě rozmístěny sochy ZELENINY. :) Tahle sice vypadá spíš jak hruška, ale taky dobrý :-)

mgkm řekl(a)...

A mě se nejvíc líbí "díra na loď", myslím, že tam zažiješ ještě mnoho zajímavého. No, a ti veselí profesoři, to je taky terno. 8)

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Jsou to blázni ti francouzi... kdyby aspoň měly pořádnou řeč - Pch!