úterý 16. září 2008

Oslava narozenin

Ve škole začíná být živo. Oficiálně včera začal školní rok a uklízečky nejsou jediný, koho v areálu potkáváme. Snack-kafé-bar:


Mezi zvyky prvních dnů patří uvítání prvňáčků děckou hrou na šest - kliky, pomalované obličeje, ztrapňující průvod městem, zákaz mluvení atd.:


Včera jsme se nachomýtli na vernisáži v CCB (Cultural Centre of Belém) moderním uměním (anakolut). Popíjeli jsme rosé šáňo s jahodami a prezidentem, ministrem kultury donorem CCB a tak různě.


...akce poté pokračovala návštěvou Pastais de Belém vyhlášenou svými tajuplně vyráběnými zákusky (listové těsto zapečené s pudinkem), kde mi k mým včerejším 24. narozeninám zahrála tři písničky akademická kapela univerzity budoucích sestřiček a bratřáků.

Pořád nemůžu z hlavy dostat náš výlet na pláž. Dvacet kilometrů po pobřeží vlakem a pak koupec. Myslel jsem, že vyvazuji bez újmy, ale tváří mou lehce mihá rtuď. Prostě spálenej plus štíp štíp od komára. Výhled z vlaku: (kterýmu mimochodem říkají metro, i když ani chvíli nejede pod zemí)


Techno plechna pár metrů odtud ve výloze:



Z novinek chci zmínit budoucí přispívání Miroslava Malého do našeho blogu za českou stranu Zeměplochy. Dnes jsem zjistil, že jsem na západní polokouli, pecka! Dále že chrápu - Luke mě v noci málem zabil a křičel na mě, abych přestal, ale pomohla až přesně mířená střela papírovou loďkou do hlavy. Přestěhoval se do šatny. Stále nemáme zařízený pokoj, protože prostě portugalský stránky Ikey bez anglické verze, že.. Jazykové zdatnosti bez pohybu.

5 komentářů:

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Všechno nejlepší!

hanka řekl(a)...

Co je detska hra na sest? hm? :)

baarita řekl(a)...

jo taky by mě zajímalo, co je dětská hra na šest. HM? :)

h-czech řekl(a)...

Stastna to ditka! Sikana preci..)

Vrátnej... no co! řekl(a)...

A potom prej "kdo si hraje, nezlobí..."