pondělí 2. března 2009

špatné počasí? v münsteru nikdy!

aktuálně - prázdniny!:) 3týdny.. na to moc z Brna zvyklí nejsme, že? přiznám se, že jsem z toho paradoxně celá nesvá, že nemám žádné povinnosti, ale tak myslím, že na takový režim se asi půjde dát zvyknout.. sice jsem původně plánovala dlouuuuhoouuu řadu výletů, když budu mít volno, ale počasí tomu dost nepřeje. Nebo aspoň mně se zdá. A to je právě ta pointa - tmavě šedé nebe, mlha střídá déšť, sníh samozřejmě žádný. Řekla bych, že je docela hnusně, ale proč všichni ti lidi kolem dělají, jako by to kolem nich kvetlo jak v máji?? Běžci běhají, nezmaři déšť nedéšť, cyklisti v pláštěnkách - a nikomu to nevadí, to u nás by nikdo ani nevystrčil nos. Ale musím uznat, že tady ten zvláštní optimismus je docela nakažlivý. V Německu teď probíhaly obrovské karnevaly, nevím přesně, jakou to má paralelu k českým svátkům, ale je to prostě před popeleční středou. Říkala jsem si, že se jen tak ze zájmu půjdu mrknout, ať vím, na co se všichni tak horlivě připravují, zavzpomínám na prvomájové průvody:) ale teda - rozsahem jsem se dost sekla!! Celý Münster na nohách, davy v ulicích a dvouhodinový průvod 110 obrovských alegorických aut a traktorů.. z vozů padají sprchy karamelek, z tmavě ocelového nebe sprchy studených kapek.. a mezi nimi spousta tanečníků v motýlích pestrých oblecích, zástupy římanů a podivných cyklistů..!! no prostě bomba, nejvíc vždycky potěší akce, kterou vůbec nečekáte.. a malý vzorek..


Žádné komentáře: