pondělí 30. března 2009

pokus o entropu

verte neverte, mam za sebou uspesne prvni tyden letniho semestru:) to jsme to ale rychli v nemecku, ze.. kazdopadne nez jsem se po 5tydnech volna!! opet ponorila do pilneho studia, hodlala jsem si to nalezite uzit:) krome velmi prijemneho tydnu lyzovani, ze by smer amsterdam? planovala jsem to dlouho, nemecke vlaky jsou pekelne drahe, tak jak to obejit? po 2dnech patrani na netu jsem objevila nejaky autobusik jedouci do me vybrane destinace.. spokojena, ze jsem konecne neco nasla, jsem nechala objednavku na dalsi den.. jak jinak, fatal error - nedelejte to, busy se plni rychle. dostavilo se lehke zoufalstvi nad zmarenym usilim, nemela jsem se do amsterdamu jak dostat, byla to linka, co jezdila jen jednou tydne.. i pres zoufalstvi me vsak nekdy osviti, takze s pruvodcem do amsterdamu v batohu jsem vyrazila do bruselu:)
a ten jsem si nad ocekavani uzila - zive krasne mesto, navic jsem absolvovala vsechny ctnosti belgie, zde ilustrace:)

kazdopadne, cim jsem se chtela vytahnout, je nazivo spatrena entropa - haha.. myslite, ze by nekdo travil vikend v parlamentu? pred hlavni vchod postavili jedineho hlidace, ktery nerikal nic jineho nez ferme..

a jeste pridavam inspiraci pro ty, kterym se nelibi zelene stromy..


4 komentáře:

h-czech řekl(a)...

No ty "červenostromový" struktury v ulici jsou bombózní!

D'ave řekl(a)...

"To je ale bageta..." (o ano, citace pochazi z knihy 'Prilis mnoho dekana pro nic') Cim to jen je, ze veskere zahranicni jidlo a piti vypada vedle Tebe ponekud gargantuovsteji, nez by melo?:))

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Omluvte ten konfrontacni ton, ktery pouziji, ale... PET TYDNU?!!!

helena řekl(a)...

kdyz si neco koupim, tak si to chci poradne uzit: dvojnasobny tuplak, metrova bageta.. nj, vedle me jsou vsechna meritka marna.. jinak k tem 5tydnum - hm, tak nejak mi to asi vyslo:) ale tak zas mam skolu do pulky cervence.. proste neco za neco..:)