úterý 24. března 2009

další návrat

Zdravím všechny zúčastněné. Již jsem tu, opět ... včera jsem se vrátila z Dublinu. Cestování až nad hlavu ... respektive mám z toho hlavu v pejru. Ono to tak vychází, že co každých 14 dní někam odjíždím, což je prakticky nepraktické, jelikož po návratu se týden sbírám a další týden už je věnován přípravám na další odjezd a škola stojí (lepší než kdyby spadla) nebo se to jen tak z lehka sune, ale už jsem řekla dost, psychicky nezvládám, že bych měla dělat a nedělám a je to vůbec složitý. Chci taky trochu reprezentovat ČR že? Takže teď 14 dní nikam nejedu a můžu si zase jednou v klidu zaklikat, bez rozptylování. Další příčinou je, že přiletí mamka, takže setrváme v Glasgow a přilehlém okolí -ulovit Lochnessku a podobné aktivity nás neminou. A až to tady zase zabalí, tak to zabalím i já a pojedu do Londýna, aby Mara s Hankou náhodou neměli navrch. Těžko snáším tyto osobní prohry!

Jinak abych se zmínila o Dublinu-no já vám nevím-teda že by mě to posadilo na zadek, tak to ani ne. Žádný výhrady nemám (jen draho až předraženo), ale chválit se taky nedá (až na to, že tam prodávají Pribiňáky, jo, smetanový-úsměv se mi opět vrátil do tváře). I když pravda, památek je tam požehnatě-a tuleni v moři taky. Hostel byl takovej správně hostelovskej, v centru a jako bonus se třemi londýnskými spolunocležníky a jako další bonus to byli architekti ... ti jsou taky všude. Bych to zakázala.

Slova dnes nějak dochází.

Tak aspoň foto přiložit.
...konečně ty útesy, jsem se taky načekala...

...pivovar Guinness, tak naučné to bylo, že přes 3hodiny jsme tam strávili...

... jen tak......zuby, musí být vidět zuby! ...

... a tady nějaká ta architektůra ...

3 komentáře:

hanka řekl(a)...

To tam tu bílou konstrukci maj zeleně nasvícenou... nebos neměla co dělat a hrála si s Photoshopem? :)

Dášaša řekl(a)...

jsem ráda, že se ptáš :)
bylo to nasvícené:(

h-czech řekl(a)...

Jj, ano.