neděle 15. března 2009

Ego Hulána a Sintra

Včera a předevčírem jsem měl přijemně manické nálady a ego nafouklé.

Čtvrtek: Elektřina šla ještě ten den odpoledne, to jsem čuměl jak na drát. Design skleněných dóz se profesorům líbil. Děcka ze školy mě pozvali na nějakou "dinner", nechtělo se mi tam samotnýmu, tak jsem doma překecal Lukeho a jeli jsme se na to podívat. Oni fakt byli na večeři! V nějaké (na pohled) lepší restauraci, ale smrdělo to tam jak ve školní jídelně, a protože byl faktor pařby tak 0.3, pozdravil jsem své spolužáky a otočil to domů.

Teda skoro domů. Cestou si Luke vzpomněl na jeden klub, kam chtěl už dlouho, bylo třeba počkat a zalomili jsme to v nejbližsím baru. Když tady byly kámošky Hanka a Verča před měsícem, seděli jsme v tom stejným baru a ušlo to tam. Tak sedíme, popíjíme, rozebíráme život a útočíme na logiku, když v tom jak stín ke mně z pravoboku přisedne Iggy Pop. Postavu měla teda víc jak tank, ale co. Milá nemilá, vískala mě ve vlasech, i když jsem jí ríkal, že mám strach. Snažil jsem se ju odradit, dělal jsem radši že jí nerozumím, ale Luke prej: "Tak se s ní pobav, ne? Ty se trochu domluvíš..," no a v představě silně nekonvenční zábavy ve stylu Jaroslava Zhnila a dotřetice přestárlé prostitutky jsem teda dal řeč, že... pořád vysvětluju, že mám strach. Ptám se: - Co vám mám koupit? - Safari. - Kolik to stojí? - Deset. - Deset? Nekoupím, to je moc, jsem student a tolik mám sám na celej večer ...koupím vám pivo. - Ne ne, pivo mi nedělá dobře.. ... Při tom pozoruju Lukeho, jak si smíchem ukusuje sklinku a jen tak procedí: "Tak už ju pošli .. ......, co se s tak vybavujete?" .....Nic, netrvalo to dlouho a pochopila, že mladý studentíky dnes nesbalí a vzdala. Sedíme dál, rozhlídnu se po celým baru a došlo nám to - prostě bar nejspíš známej jako místo, kam se chodí nabrat levný zakladatelky nejstaršího řemesla. Bingo.

Pátek: škola jako nic, ale večer jsme se kolektivně rozhodli dát zase šanci Erasmácké akci a stálo to velký kulový. Aspoň jsme poznali úžasné souklubí LX Factory.

Sobota včera: Úžasnej rodinnej výlet do Sintry s Lukem, Leňou a Javiérem. Autem, počasí opět k sežrání a pohádkové místo. Doslova. Pohleďte:





(uličkou vpravo na poslední fotkce jsme při hledání místa zvládli projet Vectrou!)

Dnes v neděli čistě pracovně na zítřejší prezentace. Konec zvonec, pohádky je konec.

2 komentáře:

D'ave řekl(a)...

...vectbloud uchem jehly-respekt! Sintra fakt nadherna, faktor zavisti, dejme tomu, 6...(neni to Pariz, ze?:)

hanka řekl(a)...

A já tam pojedu, já tam pojedu, heč :))