středa 11. března 2009

Jak naložit pařez na bicykl

Hitem dneška je Sway, pořád mi to zní v hlavě.

Totiž, ráno jsem byl ve škole - hodina přednáška o hotelích různě od Japonska přes Evropu po Mongolsko a světe div se, docela jsem rozumněl. Asi slovní zásoba popisu takovýchto budov není tak široká :) No, ale pak jsme se měli přesunout do Mediatéky. Jsem nevěděl proč, ale k potěše jsme se šli dívat na film. Jo! V rámci vyučování. Jmenuje se to Alibi a docela jsem si to užil. Ta písnička Sway hraje někde ke konci, i proto.

To jsem předtím asi nezmínil, ale nejen, že ty ateliérový zadání tady bývají takový divný, celej ročník vždycky řeší to stejný (jak u nás asi jen na bakalářce), ale ještě je k tématu vždy připojen nějakej film. K předchozí "garáži" to bylo Fast and Furious - Tokyo Drift nebo co a teď máme to Alibi. Má to trochu smysl, film se točí kolem jednoho hotelu a minimálně to někomu, kdo nikdy žádnej hotel nepotkal, může ledacos říct. Já jsem si odnesl, že hotel je hlavně místo k podvádění, hrám s roztrhutým polštářem a peřím po celým pokoji a dvou blonďatých roztleskávačkách, na chodbách jsou důležitá světla v podlaze, která příjemně oslňují a jinak tu probíhají hlavně vraždy na zakázku. Ale dobrej film :) "Jo jo jóó jo," jak by řekl Novák.

Dnes je na tričko, hezky jak tři opice.

Ve škole jde aspoň všechno skvěle, i když skluz musí být a baví mě to.. Zítra, pozítří v pátek a po víkendu máme různý prezentace současnýho stavu naší práce. Pro mě je hlavní pozitivum to, že KONEČNĚ nebudu muset dělat pitomý fyzický modely a (aspoň teď v průběhu) budou stačit virtuální. Moje malé vítězství. Výborný, díky .)

A když už se tak rozjíždím, tady máme pro připomenutí Ožralý Maďary.

Žádné komentáře: