čtvrtek 19. března 2009

Nechutne pekny den

Sem nemuselo do skolicky pac jak uz vite, tady se stavkuje. Dneska to bylo velike... Dokonce i na Novinkach o tom pisou :)

Ja na manifestaci nesla pac sem spinkala az do jedenacti, pak si udelala obidek (no jo, stavka v menze) a pak sla k Melanii na barbecue. To bylo fajne, i kdyz sem tam nemohla byt dlouho. Upe se tu pocasi zblaznilo a je strasne pekne, az mi to zacina lizt krkem. Ale od more fouka cerstvi vetrik tak se to da prezit, dokonce sem se dnes i chvili slunila.
Mimochodem kdyz sem se Elzy zeptala, ze porad nak nevim proc ze se to manifestuje a blokaduje a tak... tak mozna ze se ji to jen nechtelo vysvetlovat... ale odpoved znela ze "Ja vlastne taky moc nevim. Ale jsme PROTI". Och, ti frantici...

Odpoledne sme pak jeli do Saint Agathonu na uplne posledni konecnou a nejzaverecnejsi prezentaci toho naseho atelieru slavnyho. A no nevim no. Zas sem nerozumela vsemu, ale prislo mi ze reakce byly spise takove rozpacite rozhodne ne nadsene.
Heh, ale i sem se obcas musela smat. Napriklad sme tam v centru navrhli zonu snizene rychlosti na tricitku pro auta, a jim se to nak nezdalo... Ale odpoved na otazku "Mais pourquoi trente?" - "Alors, c'est le principe de zone 30..." - to je hlaska slusna (to si prelozite :)
No, ale tak je to za nama...

Blby je ze nevim jestli mame teda skolu zitra nebo ne, no toz tam asi pujdu, co mi zbyva...

1 komentář:

baarita řekl(a)...

tak to v ljulbajani je naopak zimněji! du si tak se slunečníma brejlema na očích a najednou sněží.

blé