pondělí 26. ledna 2009

... a začíná to znova ...

Takže jak se věci mají. Včera tu byla velká sláva, Číňani slavili Nový rok, a jelikož jich tu jsou tisíce, tak regály v obchodech zely prázdnotou. A to podotýkám, že Klackow nemá žádnej obchůdek jako v nějaký Horní Dolní, ale rozsáhlé obchodní řetězce. No nevím, i kdyby se tady Češi hecli a rozhodli se uspořádat slávu největší, tak si toho nikdo ani nevšimne. Nejsme holt taková velmoc-jsme žabaři. A aby toho nebylo málo, tak si šikmoocí udělali ještě ohňostroj....nebo spíš OHŇOSTROJ... mně to prvně vůbec nedošlo, takovej rachot...jsem myslela, že sloni utíkají do vnitrozemí a následně přijde tsunami. Už jsem chtěla utíkat taky, ale pršelo, tak jsem zlehka rezignovala.
A dnes se stěhovali další studenti na další semestr.... ráno se podívám z okna a co nevidím- procesí šikmookých s kuframa, no těch byla záplava.....tak si říkám-je to v háji, s takovou se sem už nikdo jinej kromě nich nemůže nastěhovat. Těch bylo. A jak si tu pobíhali s kamerkama v ruce a s různýma vymoženostma, který nemůžu pojmenovat, protože to u nás ještě jméno nemá, to k nám přijde až tak za tři roky.
Ovšem hurááá-náš byt nebyl počínštěn, ale máme tu dvě Američanky, dvě Kanaďanky a dvě jsme z Evropy. Vypadá to, že jsou to ty správně americká děvčata živící se hamburgerama a chipsama a sledující TV(sakra, máme tu jen 5 programů ... asi si připlatí, aby měly 50....chápu, k požívání hamburgerů je třeba přepínat programy), což mi právě vyhovuje.....aspoň mi nebudou zabírat místo v ledničce, které můžu využít ke skladování zeleniny a ovoce....a nebudou se mi motat v kuchyni, když si k večeři budu dusit brokolici :)...jo má to svoje plusy! Ať žije Amerika! A ať žije Obama...hej ten chlápek mi je čímdál víc sympatický!
Jinak jak se o víkendu vystěhovávali tisíce studentů z kampusu, tak kontejnery překypovaly vším možným. Kufry, baťohy, šampóny, peřiny, menší spotřebiče, nedojezené potraviny,...etc - co bylo libo .... ale já jako dáma jsem těchto zadarmo služeb nevyužila, tak teď si laskavě nemám co stěžovat, jak je to tu na mě drahý! Tak!
V sobotu jsem byla pozvána na párty, abych se přišla rozloučit s Čechem Vláďou, co už odjížděl domů. No tak to jsem musela....kdo by se nerozloučil s Vláďou že? ..... asi v půlce párty jsem zjistila, že ten kluk v modrým tričku není anglán, ale právě Vláďa...dobře to všechno dopadlo....lepší zjistit pozdě, než-li později.
A to tak máme zhruba vše, začínám se připravovat na Paris ... hlavně něco nezanedbat ... za největší problém považuji dostat se na letiště ...snad to klapne.