neděle 25. ledna 2009

Filmový klub

V posledních dnech těchto se moc neděje. Těší mě, že dnes Carloto odveze konečně Olee někam k jeho známým na farmu, bude klid a ubyde dost dost problémů. Počasí pořád naprd, už aby byl únor. Pátek byl příjemnej - zakreslil jsem si a vhodně mě to uklidnilo, něco jsem se naučil a večer jsme ve třech s Dannym a Leňou vyrazili do kina Sao Jorge. Staré kino, prý s největším sálem v Lisabonu vůbec, obkládané stylově dřevem a se zajímavou atmosférou. Moc se už prý nevysílá, jen občas, jako tento týden, v něm běží tématické cykly. Byli jsme na filmu An der Ende kommen die Turiste o německém studentovi na civilní službě v Polsku.. narazíte-li na tento někde, doporučuju. Do školy se na úterý blíží model sporáku. Jsem ve třetině už několik dní, odkládám na zítřek - na poslední chvíli, ať se s tím tak nevleču.

Olee naposled:


Včera jsme vyráběli bramboráky mimochodem...


...a před prezidentským palácem byla nějaká demonstrace:

2 komentáře:

hanka řekl(a)...

Heh, na farmu... to mi skoro pripomina historku o Psokrunýřové trasformaci :)

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Farma...To je pro psy něco, jako Křemíkové nebe pro kalkulačky?