sobota 17. ledna 2009

Prvni tyden

Cely tehle tyden je podezrele nabity udalostmi.

O memoarech a jejich obhajobach a oslavach uz jsem psala...
Ale nasleduji party dalsi. Ve stredu u nas v cafeterii jsme proste MUSELI oslavit sedesatiny naseho monsieura LeCouedica, reditele institutu a meho koordinatora tady. Tak prejedena uz jsem dlouho nebyla, same dobrutky tam byly, dokonce i cukrova vata! Kdo by tomu byl veril, ze se vyrabi opravdu z cukru. Ale jako jenom, nic jineho tam nejni, to me docela prekvapilo. Jo a taky darek byl, LeCorbusierovo kreslo, takovy velky cerny docela pekny :)

Pristi den sem spala ale uplne cele dopoledne, cimztopadem sem tak nejak prosvihla prvni hodinu tohoto semestru... no nastesti to proslo bez nasledku. Vecer pak sem poprve uplne co sem tady sla do naseho soukromeho skolniho zadarmo kina. Co sem tady tak mi kazdy tyden chodi mail o promitani nakych filmu, ale jeste nikdy sem se tam nevypravila. A i Allemandky sem vzala s sebou. Davali Casablancu v puvodnim anglickem zneni s francouzskymi titulky a jako docela dobry... plus nektere sceny z Cerveneho trpaslika dostavaji novy rozmer :)

V patek uz jsem skolu nezaspala (tak tak), ale stejne sem tam nakonec nemela co delat a tak sem sla zase dom a... a vyrobila sem dort.


Ja vim, jsem sikovna :) A proc ze to vlastne vsecko? Pac Katharina mela v patek narozeniny a ja nemela zadny darek tak aspon dortik ze donesu. A byl dobry.
No a vecer, opet slaaava a fete. Frantici do Brna odjizdejici poradali rozlucku. Bylo tam tolik tolik lidi, ze vsichni akorat stali a nemohli se ani hnout, skoro mi to pripomelo frontu na skipasy :) Spat jsem sla ve tri a vstavala asi v jednu. Dnes je odpocinkovy den...

2 komentáře:

h-czech řekl(a)...

Mňam, vypadá chutně!

baarita řekl(a)...

tak aby párty vypadala jako fronta na skipasy, to už je síla :) dortík je krásný, taky budu mít narozeniny ;)