čtvrtek 29. ledna 2009

Design

Jasně, jasně.. vím, že mám zpoždění. Ale zato jsem vám ke článku vyrobil koláž, kterou nížeji popisuju:


První dva fotkouši jsou můj uťáplej model vyráběnej jen celý pondělí. Nejhorší ale snad nebyl a navíc profesoři neměli námitky, funkčně dorešené, což se o nekterých ostatních říct právě nedalo. Ne. Prostřední uprostřed byl zářným příkladem přehecování. Netuším, jestli to z fotky poznáte, ale celý sporák je ve tvaru kopce. Může mi někdo říct, jak by se na tom asi tak vařilo? :) Prostě by ty hrnce nebo pánve klouzaly dolů.. dva obrázky věnované materiálem nejvěrnějšímu modelu jsou zbylé dva v prostředním řádku. A ostatní čtyři fotky jen pro dobarvení prezentacozkoušky. Na většině sporáků by se každej kuchťa sám škrtil, jak tam nemůže náčiní ani nacpat, opaluje zeď vzadu nebo jsou ovládací kolečka nesmyslně umístěný. Fuf. Viva Mora.

Tato zkouška formou prezentace probíhala dost zdlouhavě a nudně. Ku vší smůle jsme my Erasmáci byli až u konce pořadí. Oficiální začátek v deset, opravdový před jedenáctou. Třída ku tomuto byla určena jiná než naše běžná po celý semestr. Když se všichni včetně profíků dostavili, byly od nás vybrány plakáty a podobně a pojednom si nás obcházeli a každý prezentoval. Ostatní nezaujatě vždy u svého modelu či party. Každému studentovi naši vedoucí věnovali kolem patnácti až dvaceti minut podle ostříhání nehtů a čistoty ponožek. Kontrola musí být. Známky nám neřekli a vlastně ani kdy zase máme přijít..

Včera pozkouškové filmové a seriálové flákání. Dnes jsem uklidil naši třetinu bytu a jde se do terénu. V plánu mám obhlídnout znovu místo vedle školy, kam máme švihnout to parkoviště. Ano, moje třída už má i odprezentováno a já jsem ještě pořádně nezačal. Tomu se tady říká rozvolnění v rámci jednoho roku, též zované Režim Béé :)

Bů.

2 komentáře:

D'ave řekl(a)...

LOL:)))) Ten kopcovy je genialni, uplne vidim hrnec plny varici vody (omacky/polevky/...), klouzajici, padajici a na zemi se rozlevajici...
dobry model... btw. t jsou portugalci takovi kuchari, ze ma kazdy sporak o dve plotynky/varice vic nez ty u nas?

h-czech řekl(a)...

Jasně :) a proto polovina z nich umistila nejakej horak klidne sest sedm centimetru od steny.. Ba ne-e, zadani bylo profi sporak, ctyri plynovy horaky, dva ekeletrcky a ovladani trouby vespod.