čtvrtek 22. ledna 2009

a tak ...

No furt se neděje nic zvláštního, ve škole je zkouškové bez zkoušek a moje spolubydlící se pomalu balí a o víkendu to tu definitivně opustí. Tak jsem zvědavá, koho jsem nasadí místo nich.
Pomalu se připravuju, že těmto mojím dnům bude brzo konec a rozjede se ve velkém další projekt, tentokrát s témetem to live/to play....strašný....sotva člověk jeden dodělá, tak už aby začal druhej...ale takhle to v životě přeci nechodí. Nebo nechápu, kam se teda ženu :)
Čtu zprávy na netu-navycházím z údivu- Na Titaniku zahynulo více Britů, protože Američané při úniku předbíhali-to od nich nebylo teda pěkný!!!
Přišli mi pokyny pro pařížský workshop -ubytování vedle Louveru, návštěva divadel a oper v ceně, návštěva Versailles zahrnuta, jídlo bude zajištěno a prachy na útratu budou vyplaceny až na místě..... jsem spokojená....pak tu píšou, že máme zlédnout filmy Children of Paradise, The Sky Over Berlin, The Last Metro, Amélie Poulain.... aha ... narazila jsem!
Zítra se jdu podívat za Michaelem Angusem (můj hlavní erasmáckej koordinátor tady, kterej se nebezpečně často setkává s Fionou Bradley, která učí Building Technology) jak to teda se mnou je a jestli jsem splnila všechny požadavky a budou mi přiřčeny všechny kredity.
A závěrem vysvětlím, co znamená mé hodnocení S+. Tady totiž mají stupnici M, S+, S, S-, S- -, F ..... a slovně se dá S+ výjádřit jako- Excellent in at least some aspects assessed with each one at least satisfactory good understanding of the problem/project/task and of the arguments/supporting material; extensive and critical use of references/precedent; well worked out ......no tak tak to tady chodí!

2 komentáře:

D'ave řekl(a)...

Takze nejlepsi znamka je "M",hmmm...:)
A tu Pariz zavidim zcela nepokryte a cim dal vic...;)

hanka řekl(a)...

hej ja asi taky... a to sem ve Francii! :)