pátek 9. ledna 2009

Hello Dolly !

Nuže opět tady mezi čtyřmi modrými stěnami. Zatím ještě v celku dobré náladě, jelikož hysterické psaní eseje a akutní tvoření modelu vypukne až zítra a nejlépe až po obědě, jelikož novoroční slevy a výprodeje mě přeci nemohou nechat chladnou že?
Co se týče cesty, zvládla jsem to úspěšně a v luxusním čase-jenom 8 kilo nadváhy mě trošku překvapilo (dobře jsem to věděla,ale u odbavení jsem nevyšla z údivu-ne že by to pomohlo) ... tak co, dala jsem letecké společnosti aspoň trochu vydělat... však i pan prezident v projevu říkal, že nemáme být lhostejní k okolí a že máme pomáhat potřebným ...tak jsem pomohla,byla to má občanská povinnost !
Vánoce proběhly také dle mých představ, sněhu napadlo až až, Silvestrovská noc řádně oslavena a plakáty do ateliéru vytisknuty v Legii, čímž jsem ušetřila víc než tři tisíce korun českých, respektive něco kolem sto liber, a to mě těší víc než míň. I Navrátila jsem navštívila, loňský plakát mi vrátil ... extempóre bylo ... no. Ale vůbec to nějak uteklo, to zase bylo plánů a nějak mi toho času moc nezbývalo. Nu což... na hlavu se kvůli tomu nepostavím.
Teď tu tak sedím a jsem po ,,večeři,, a měla bych jít do knihovny, což není tak špatná činnost ... tak proč se mi tam do háje tak strašně nechce?
A taky-JSOU TU !! Právě jsem to četla na internetu-UFO napadlo větrnou elektrárnu v Anglii... tak přece, je to blízko! Je to blízko, ale jak mám za tím jít?, je to blízko, kdo mi může poradit, je to blízko, hledám něco abych byl jen svůj, je mi jedno jak se tomu co já hledám říká....možná jsem to včera potkal, ale nevěděl jsem, že jsem tomu tolik blízko, jen to uchopit...je to blízko, nejsou to jen hloupý sny....je to blííízkoooooo
Takže tak, další architektonické chytrosti a poučky napíšu, až se začne ve škole něco dít ...zatím, jak vidíte, jsem nucena psát obecně.

Žádné komentáře: