čtvrtek 29. ledna 2009

Greve

Dneska nam ve skole odpadly nejake hodiny tak sem se divila proc... A ze pry je stavka.
Tak rikam "Aha, to jako profesori stavkuji?"
"Ne, uplne vsichni", znela odpoved.
"A proc?" ptam se.
Pokrceni rameny... "Protoze je krize."
Normalne bych si o Franticich myslela svoje a bylo by mi to jedno, ale oni ti hajzlici zavreli i menzu, cimz me teda nastvali. Sem si musela uplne sama uvarit a protoze meli vsichni stejny problem tak kolejni kuchynka praskala ve svech a bylo to na dlouho a zcela me to otravilo.


Jinak co se deje... Moje skvele memoarove tema o Mostech sebevrahu neproslo, ze pry by to urcite bylo zajimave ale nejni tam zadny problem na reseni a kdesi cosi. No zkratka ted tapeme a hledame neco jineho. Az se rozhodnem tak Vam to sdelim.

Moje uzasne nove boticky mi zpusobily uzasne puchyre a otlacenini a tak. Takova nespravedlnost. Musela sem ted dva dny nosit zase ty stare botky a to bych Vam neprala si na konce dne ke mne cuchnout. Jak sem od rana v mokrym tak mi pak uplne moc smrdi... PONOZKY. Nohy v zadnem pripade ne, ty voni po fialkach.

Mam ted uplne moc prace, nevim co driv. Tak rozmyslim jestli mam mit radost nebo si stezovat :) S tema memoarama, taky s atasem ted trochu, ukoly ruzne a tak. Ani behat nestiham chodit a francouzsky se ucit, az tak je to zle...

Žádné komentáře: