čtvrtek 15. ledna 2009

2denní zima

domácího zlínského (chvíli i brněnského) mrazu jsem si užila až až, takže zas rychle zpátky do tepla na sever:) docela paradox.. doma skoro tři týdny, ale musím dát všem za pravdu - jak vidím předchozí příspěvky - že plánů bylo víc, než času.. takže jsem zas úspěšně zpět, odpočinutá, zbavena vánoční nálady a hurá do dalšího boje.. ještě máme před sebou 3týdny semestru, takže teď to moc hrotit ve škole naštěstí nemusíme.. každopádně příjezd pro mě byl docela šok, kupodivu příjemné překvapení - naprosto přesvědčená, že se vracím do upršeného munsteru bez sněhu, jsem přijela do sněhu. navíc modro, jen trochu pod nulou.. prostě idyla. navíc nám tu zamrzlo jezero, obrovská plocha naráz plná procházkujících munsteranu (lidí z munsteru:)).. no musím se podělit, byla jsem z toho nadšená
jen pro srovnání..
hned jsme se šli zakorzovat mezi ostatní, prostě pohodka.. já mám v zamrzlé plochy docela nedůvěru, takže jsem samozřejmě musela mít to štěstí a zrovna pode mnou se objevila prasklina (k pobavení ostatních jsem pěkně uskočila), ale nějaký domorodec říkal, že led má půl metru, tak snad měl pravdu. Každopádně procházku jsem úspěšně přežila a těšila se, že si dáme ještě během repete.. ale den poté už se počasí vrátilo do normálu, mrholení, 6 nad nulou, zelený trávník.. docela nespravedlivé, když u nás stále sněží.. ani na běžkách jsem letos nebyla:(
ale tak aspoň ty dva krásné bílé dny, teď mě počasí podporuje možná tak v učení a v období lenosti ne k pohybu, ale k vaření.. tož tak zas v munsteru..:)

3 komentáře:

hanka řekl(a)...

proc chodi a nebrusli?

helena řekl(a)...

protoze jsou to nemci..:) ne, je na tom docela snehu a navic je to dost hrbate. ale nejaci blazni to samozrejme zkouseli. pry to obcas hasici preliji vodou, aby se vytvoril hladky povrch, ale letos je pry malo zima.. takze pěšó.. aspon nezavidim, kdyz tu nemam brusle..

D'ave řekl(a)...

Trpite neduverou v zamrzle plochy? Vitejte mezi nespokojene uzivatele Windows! Ale co, i s botami se da (popr. lze - Vyviteproc) slusne klouzat...