sobota 17. ledna 2009

týden za mnou, ba dokonce víc ...

No co je zase tohle? ... to je problémů, které musím odstranit, než laskavě mohu naspat pár řádků ... Vám to všem funguje bez kolizí???

A teď ke mně ... jsem tu již přes týden a nezaznamenala jsem žádné změny v porovnání s rokem loňským ... prší furt stejně, tak co! V koupelně pod umyvadlem jaksi netěsní trubka, takže mé ubytování od letošního roku zahrnuje i brouzdaliště a posilovna je furt nebezpečně narvaná, což připisuji povánočnímu hubnutí a dodržování předsevzetí-však ono je to brzo přejde.
Po příletu to tu na mě bylo takové trochu hektické, jelikož jsme v pondělí měli definitivní obhajoby a odevzdání ateliéru + eseje a tak. Takže jsem makala jak černá. V pokynech od učitelů nám přišli striktní požadavky, který musíme dodržet při výrobě modelů a vůbec všeho. A co je psáno, to je dáno, to je pro mě svatý ... nejsem zrovna v takový pozici, abych si mohla co chci nedodržovat ... o to víc jsem byla překvapená, když jsem zjistila, že mí spolužáci v této pozici jsou. Obhajoba jako taková vcelku dobrá, něco jsem jim popovídala, zamachrovala s tepelnýma mostama, zmínila něco jako:,,včera jsem měla narozeniny, oslavila jsem to prací, tady jsem Vám dovezla čokoládu z ČR, jistě je dobrá, ale já ji nejím"-vrhli se na to plni nadšení, s učiteli v čele- a pak jsem čekala dva dny na výsledek-pochválili mě, dali S+(čokoláda asi chutnala) a tím to pro mě končí. Model je v krabici, plakáty srulovaný na skříní, z počítače smazáno vše nepotřebné a vzhůru ke hvězdám, teda spíš k dalšímu ateliéru.
V následujících dnech jsem dělala zátahy ve městě ... všude SALE SALE SALE ... takže toho SALE teď mám plnej pokoj, no já u toho nechci být, až se to bude stěhovat domů! Mezi své úspěšné úlovky řadím externí hardisk ... takže teď už mě žádný computerový kolaps nemůže vyvést z míry, vše mám svědomitě pojištěno, mé noci již budou klidnější.
Teď přes zkoušky tady nějak omezili internet nebo jak to mám chápat, asi aby se studenti zbytečně nerozptylovali ... no nevím, kdyby u nás omezili kolejnet, tak dojde k povstání. A zrovna o zkouškách-co by tam jako FEKTáci dělali?
A taky dělám spoustu dallších pokroků-viděla jsem Ratatouille, Cars, Ice Age ... ano Davide, to je to CD, co jsi mi dal asi před rokem, všechno chce čas. Doufám, že to oceníte, vy filmoví diváci! Nepředpokládám, že tímto pokrokem dosáhnu společného tématu s Vámi, jelikož vy jste už viděli tisíce dalších filmů, jejichž existenci já ještě nezaznamenala, ale i snaha se cení.
A tak to je v kostce všechno, co mě napadá takhle zvečera.....o dalších informacích Vás budu průběžně informovat.

3 komentáře:

D'ave řekl(a)...

S+?? Copak je to za stupnici? Ale s filmami z Tebe mam radost, a ne ze ne...:)

hanka řekl(a)...

Az se Daso dostanes od animaku k hranym filmum, tak to poradne oslavime, jo? :)

helena řekl(a)...

no s temi filmy od dejva to moc nehrot, ani jeden z jmenovanych jsem nevidela a docela ziju dal:) zadny natlak, musim podporovat svou "filmove nevzdelanou komunitu", zvlast kdyz jde o posledni komerni animovane srandy.. nj, a taky by me zajimala ta stupnice..S+?