čtvrtek 22. ledna 2009

Výpadek do Amadory

Nesnáším vyrábění modelů... se sporákem jsem tak ve třetině, trvá to a je to zbytečný, když mám přece model přesnej i s materiálama na počítači. Ale musím.. Otrava. Kazí mi to dnešní náladu 22.1.

Z novinek nám včera na hodinu zmizela fenka Olee. Místo mě na dopolední venčení přišel Danny, napadlo ho pustit ji a bylo. Já jsem jel na výlet, protože se mě stejně bojí. S Lukem a Lenkou ji chytali a pak hledali přes hodinu. Chytat psa nemá cenu, nemá! Když to vzdali a přišli domů, stála u dveří.

A ten můj výlet k ničemu - sedl jsem na free linku, která vozí lidi k obchodňákům, tam jsem přestoupil na stejnej bus, ale v jiným okruhu směr Amadora, a jel. Ale jel dlouho! Přes hodinu to vykládalo a nakládalo lidi, viděl jsem druhou půlku Lisabonu a ještě přečetl jednu řekněme brožuru z Vánoc o české moderně. Ta ve mně nic nezanechala :) Měl jsem si vzít Le Malýho Prince. Nazpět jsem v půlce vystoupil a šel dom pěšky.

Počasí nakonec - jak bude zítra? Asi zase jako dneska, pršák s občasným slunečnem.

Žádné komentáře: