sobota 1. listopadu 2008

Sumář druhého měsíce

Utekl další měsíc a součet je tu:

Říjen myslím začal nákupem nového auta. Ani ne nového. Náš domácí Carloto si pořídil ke svému Jimimu ještě dvacetiletýho Peugota Reinforce:


...jako zajímavý, ale kdyby byl v pořádku, na opravu do něho nevrazil víc než nákupku a nezakýsli jsme s ním jednou pět metrů před benzínkou :) od té doby i poslední věc do pokoje - stůl - radši vezu autobusem.

Většinu času je tady dál užasné počasí nevzdálené tomuto:


- Danny odjel skoro na celý měsíc na InterRail po střední Evropě, ČR a SR nevyjímaje, ale už je zpět.
- S bytem aspoň pro mě problémy, patrně opadlo nadšení. Stejně ale nemůžeme najít lepší bydlo.
- Lenka tu měla dvě návštěvy, druhá ještě pořád pokračuje..
- Já jsem tu sám a sám. Jen se svým novým jablečným noťasem. Aspoň ten mě těší a hřeje.


(schválně koho napadne na téhle fotce to stejný co mě .)
- Na blogu další tisícovka návštěv
- Taky jsem si založil kalendář na přínosné aktivity a plním plním. To proto, že takhle v zahraničí nejspíš pro každého přijde doba, zvlášť když tam nejsou oba, kdy vše všední připadá, dní při-bývá a nuda nabývá. Z kalendáře aspoň poznám, že žiju.
- Luke objevil věc převratnou - reakci pokladního termopapíru s adhezivním lepidlem:


...nemá chybu!
- Seriál Takoví normální mimozemšťané jsme vyměnili za Lucky Louie a k tomu moooc filmů, sic s místníma titulkama.
- Celkově je dobře, že Erasmácké akce začaly být k světu a zábavné. V designu jsem potkal dva Slováky a tak teď nejčastějc poslouchám žluvačtinu. Tihle Martin a Kristína a jsou moc fajn.

Toť i tady vše.



3 komentáře:

hanka řekl(a)...

Ja! ja! Me to napadlo! :D

D'ave řekl(a)...

Jj, ragbyovy mic vypadavajici z auta v zatacce se skutecne primo nabizi...
Btw. nevzpominam si ted uz, jestli se nekdo pochvalne nebo jinak vyjadril k minulemu sumari, myslim ze je to dobrej (drocha jihocesky nespisovstiny neuskodi) napad, takove drevite ohlednuti...:)

baarita řekl(a)...

A mi se strááášně líbí ta účtenka.
Nic víc mě nenapadá.