sobota 15. listopadu 2008

parkoviště

Dost typicky sem dnes vstal několik hodin po prvním zazvonění budíku, to je asi nevýhoda bytí pánem svého času. Venku je úplně jako krásně, ani mě teda moc neštve, že jsem někde tisíce kilometrů od Brno-olomouce a nemůžu s Šaškama soutěžit :-/

Dva dovádiví psi v bytě > rozkousanej router od středy > Carloto umělec jako opatrovatel bytu > Po poledni jsem se sbalil a vyrazil na do nejlevnější net kafárny McDonalda. Ovšem je sobota, to počasí k tomu, poblíž skoro všechny hlavní lisabonské monumenty a představte si jestli jsem si měl kde sednout. ... správně. Otočil jsem to teda dom dodělat jeden nepříjemnej rest do aťasu - čistě textové zprávy o místě našeho projektu. Ve vší ironii mám takové úkoly moc moc rád.

Po uplynulých dvou měsících školy totiž začínáme v obou předmětech měnit téma a celej úkol. Minulej týden jsem dokončoval všechny úkoly, tak nebyl čas ani psát, no :-/ Design nám teda teď nadělil po corporate identity něco zdánlivě lehčího - šest fotek chyb designu (měřítko ruky, člověka a města). Ať si holky v Madridu nestěžujou, že musí řešit několikahektarový nábřeží v centru města - po projektu o obalení sochy po dobu rekonstrukce budeme plánovat parkoviště, jo! :o)


Pár fotek - obrazový podklad k soutěži „Najděte Lukáše" a dodatky k Madridu: Calatravova socha v Chrámu malovaných mužů (hlavu by nikdo radši vidět nechtěl), typicky neposedný psíček (sorry) a speciální dokumentace pro Miru španělské podoby oblíbeného vína :)







2 komentáře:

hanka řekl(a)...

typicky neposedný psíček - to je jako narazka na me jo? Tsss... :)

Porad lepsi vymyslet parkoviste nez nedelat NIC. Asi tady brzo zcvoknu...

h-czech řekl(a)...

Psíček, žrádýlko, masíčko...