neděle 2. listopadu 2008

Bruslení

Jedinou zajimavejsi akci o vikendu bylo brusleni. Sli sme allemandkama (a jednim allemandem, ano, SLI :) v sobotu odpoledne na zimak co je uplne nedaleko od koleji asi patnact minut chuze. Ze nemam brusle? Zadny problem, pujcuji. Maji tam uplne dlouhatananske regaly s modryma bruslema vsech velikosti. Tak, natahnout tluste ponozky a jde se na to. Bylo to fakt super, aspon dve hodiny sme tam krouzili po lede. Nejdriv mi to moc neslo, ale nakonec sem se rozbruslila a uplne rychle mi to jezdilo. Taky tam byly dve male krasobruslarky a prestoze zadne veletriky nepredvadely tak bylo moc zajimavy je sledovat. Jedine co mi radost kazilo, ze ty brusle tak nak tlacily divne.

No a ted, slabsi povahy by mely prestat cist, nasledujici radky nejsou pro ne.
Ke konci uz me ty nozky fakt docela bolely a.. a... kdyz sem si ty brusle sundala tak koukam, ha, na ponozce velke mokre kolo. Si rikam to je divne, co to? Tak sundam tlustou ponozku a pod ni ta normalni a kolo jeste vetsi a takovy nahnedly. S napetim a opatrne sem nakoukla i pod ni. A tam. Uplne jako dira do nohy. Udelal se mi obri puchyr a rovnou stihl i prasknout a zaneradit vsecko okolo a jeste se rozedrit. Au au! Na druhe noze to same v trosku mensim vydani...

Tak sem odkulhala domu a zalepila si to detskyma naplastma se zelenym psem a cervenou kockou coz mi spravilo naladu a sem zase spokojena :)

6 komentářů:

D'ave řekl(a)...

uhh, tos nemela psat, ja uplne nesnasim pohled na popis krve, uplne mi z toho beha mraz po zadech...

baarita řekl(a)...

ďave, ška kdo tu mluvil o krvi? :-)
jinak teda příště vyber lepší velikost, haninko... hezká fotka.

hanka řekl(a)...

Ja preci o nahnedlem kolecku mluvila. A to nebyla nehoda traviciho ustroji nebo tak neco, ale KREV! :)
No jo kdyz to je tezky, ona spis ta brusel ma divnej tvar nez ze by mi byla vylozene mala...

baarita řekl(a)...

hehe :-) nahnědlé kolečko mi krev teda neevokovalo. spíš jsem si představila takovej ten MOK :P, co teče z puchýřů... ale dobrá dobrá, jak chcete.

hanka řekl(a)...

Ten je preci pruhledneeeej :) Ty uz si dlouho nemela puchyr, co?

baarita řekl(a)...

je fakt, že ne, ale umím si představit, že po nějaké době to celé zneprůhlední :) hej a já už tohle mírně nechutné téma nebudu řešit, měj si na nožičkách, co chceš :P