pátek 21. listopadu 2008

Posílám SOS, že takhle žít mě už nebaví...a co když jo

Tak konečně to přišlo, však už jsem se bez toho stresu cítila nesvá. Ano byl to zvláštní pocit, ale předešlé tři dny mi to všechno vynahradily...konečně jsem si zase po dlouhé době pořádně zaklikala...jooo ono takové noční klikání-skvělý! Dnes totiž byly kritiky, a jelikož už nejsem ve dvojici, ale prezentuju se jako Dášaša, tak jsem se mohla spolehnout jen a jen na sebe ( a to víte, že má hrdost mě hnala k tomu, že jsem chtěla ukázat, že v ČR nejsme idioti) ... a já bych tak ráda prosadila svoje názory a nápady, ale stále ještě jsem omezená slovní zásobou a tak. Ale vcelku to šlo...občas jsem měla výpadek, pak následovalo načítání stavu a zase pár novinek pro posuzující porotu...není důležitý vyhrát, ale domluvit se.
Jinak jsem stále znova a znova šokována tím, jak to tady funguje ( a to v dobrým smyslu)- jak probíhají konzultace a že si z nich člověk kupodivu i hodně odnese, jak jsou pořádány školní výlety a kolik to člověku může dát, jak tu učitelé mají chybíkovský přístup k vyučování a nedávají vám najevo, že je otravujete; jak lze všechno zorganizovat jednoduše, a tím předcházet zbytečným nejastnostem; jak je možný poskytovat studentům učební materiály a nedělat ohledně toho caviky ... no v tomhle jsou tady asi dál.
Školy bylo dost, pojďme dál. Minulý týden rozsvícení vánočního stromku na náměstí...ehm...stromku.....takovej mrzáček to je. Nejenom že na Svoboďáku je větší, ale i my v Přibyslavi máme větší, a to už je co říct. Ovšem od estetiky jsem očekávala asi víc, než že to tam budě šíleně blikat modro-zeleno-žluto červeně....v tomhle tady teda dál než my nejsou. Za to jim strhávám bod dolů. I když na můj názor tady tak někdo čeká. Taky škola pořádá Christmas Ceilidh-prostě Vánoční ples, jasně že lístek už mám koupený. Lístkem to začalo, teď už zbývá dokoupit šaty, boty, kabelku a všechny tyhle zbytečnosti, co správná dáma potřebuje... no ano, tou dámou myslím sebe! To bude takovej ten super luxusní ples, co znáte s televizních filmů, kdy se všechny slečny studentky třesou, aby je nějaký ten hoch si vyvolil a pozval ... no to je ale moje jediný štěstí, že já nemusím čekat na pozvání, to bych se načekala... jsem si ten lístek prostě koupila. Nebojte-foto prezentující mě v nóbl šatech přiložím dodatečně, ovšem teď otevírám diskuzi a anketu-Jakou barvu budou mít moje budoucí plesové šaty? Vítěz bere vše, tím chci říct pobyt v kterékoliv přímořské destinaci dle vlastního výběru, který si ovšem sám zaplatí.
No jinak jelikož nejsem Ted Mosby, tak se v mém architektonickém životě nic extra neděje. Ty jo, kdyby tak o mě někdo natočil seriál..... to byste mohli vynechat deset dílů a o nic byste nepřišli! :) Ale přišla jsem na to, proč má japonská spolubydlící nemůže studovat architekturu- protože by neměla čas na to, aby každej večer dvě hodiny honila japonskýma hůlkama rýži po talíři! A to je teda důležitý zjištění, bacha.
A přesně za měsíc touhle dobou už budu doma ... doma doma doma ... přiznávám, těším se. A jak ! Předpokládám, že na letišti mě budou vítat šílející davy .... představuju si to asi v takovém měřítku, jako když se hokejisti vrátili z Nagana. A realita? No je mi to jasný!
Taky jsem slyšela, že v ČR řádí kalamita, kalamita, sníh.....no tohle je mi jasný taky, jestli v Brně napadl poprašek sněhu, tak tramvajová doprava na celý den mimo provoz. Tady je počasí ustálené - furt prší, stoprocentní vlhkost. Už to nesnáším, je mi z toho špatně. Mně je vám z toho tak špatně, že kolikrát ani do školy nejdu .
Taky se Vám zmíním o mém šokujícím zážitku-jen jsem se otřepala z mého zdražení letenky a žaludečních nevolností způsobených rozčílením nad touto záležitostí, tak se dostavil další šok. Teda spíš ŠOK! Tiskla jsem tři A3.....pak jsem je zaplatila.....kartou kreditní.....po přepočtení=250Kč. To je ale slušná cena ne? Pro pana tiskárníka určitě. Už jsem se sekla, že tady mě už nikdo neuvidí nic vytisknout. Přes Vánoce u nás jim to pak všechno vytisknu klidně ve třech exemplářích na pozlacenej papír ( a ještě nebudu škodná).
TAky mi přišel balíček ( se zelenou mp3 kdyby vás to tak náhodou zajímalo), musela jsem si ho jít vyzvednou na Village office a prokázat se studentskou ID, pan vydávač balíků mě nemohl poznat na fotografii, tak jsem sundala čepici a doufala, že v tom sundávání svršků nebudu muset pokračovat. Pak říká, jestli jsem z Ruska.....tak jsem kápla božskou a on: ,,Oooo ...Prague ...Pillsner..." TAk jsem mu tam zkracovala noční šichtu tím, že jsem to u nás všechno chválila a jak Plzeň 12° miluji (pánbůh je mi svědkem, že jsem se piva nikdy nenapila :) ) , a pak že neumím mluvit anglicky, kecy, já umím mluvit anglicky, ale musí mi sednout téma!
No a tak to máme asi všechno.....sečteno podtrženo....končím

5 komentářů:

h-czech řekl(a)...

Napila, viděl jsem tě. Nechutnalo a nechalas toho. Ale neříkej, že byses ráda nepodívala do Kurník šopa baru! :)

Dášaša řekl(a)...

No to víš,že bych si dala dávku zábavy v Kurník šopa baru, ovšem okolnosti mi letos nepřejí, proto očekávám žhavé info od všech zúčastněných!

Vrátnej... no co! řekl(a)...

Novinky o KURNIKšopě naleznete pravděpodobně zde... http://koprhopa.blogspot.com/

hanka řekl(a)...

V Brestu to s vanocni vyzdobou funguje nasledovne: jeste s tim neotravujou, AZ OD 29. LISTOPADU do konce prosince asi. Coz mi pride docela ok, v mezich normlanosti. Co je uchylny je, ze maj vsude po meste obri bilboardy ktere to oznamuji :)

hanka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.