úterý 4. listopadu 2008

...doba temna...

Skutečně? Jo je to tak, nastala doba temna-nepodnikám nic zajímavého, čím bych ovlivnila dějiny nebo co by aspoň stálo za povšimnutí. Do školy ze školy, do města z města....koloběh života, co byste na tom chtěli najít zajímavýho?
Ale o pár bodech bych se přeci jen zmínila: NESPÍM ! Ne že bych se o půl čtvrtý probudila a už nezabrala, já vůbec nemůžu upadnou do spánku. Tak si tak ležím...a čumím. Jsem si říkala, že si musím vystačit s vlastníma myšlenkama...jenže kdo by měl takových myšlenek, aby se s nima zabavoval noc co noc? Dále KLOUBY ! Jo to je ale tím počasím, prostě ráno se probudím (po té co jsem celou noc nespala) a nevstanu, prostě to nějak nefunguje jak má :) STRAVA se nedá jíst, včera byl jen zelný list, polívka studená, co v ní plavou místo nudlí číslice a písmena. Myslela jsem prostě že, budou různé soutěže, slíbili bojovku, pak jsme hráli vybíjendu, na ovce a na schovku! V neděli jsem byla po měsíci svědkem SLUNEČNÍHO SVITU, tak přece jen to přišlo...teď čekám, jestli následkem toho nevypukne alergická reakce na mých tvářích. ŠKOLA je epizodka sama o sobě, teď řešíme urbanismus...nebo já nevím...možná není urbáč jako urbáč. Jsem vymlátila půlku města, abych tam postavila bytovku-změna je nejenom život, ale i urbanismus! Jinak všichni dělají nástavby....tak kde to jsme? ANGLIČTINA stále nedosahuje takové kvality, jak bych si představovala. Ale zato se stále lepším v přetvařování, že přesně vím, o čem je řeč a o co kráčí. Taky si někdy takhle při večeru přehrávám v hlavě, co jsem kde vykládala jazykem anglickým...to jsou zlé časy...jelikož si vždycky uvědomím, co jsem vlastně řekla...a pak už jen zabořím hlavu do polštáře a říkám si: ,, Panebože, já jsem kráva."
A tak to tu chodí den co den, týden co týden a měsíc co měsíc. A já se ptám: ,, No je tohle nějakej život? " ( A Jéňa Smékal by odpověděl:,,Jo tohle je život! ...ale na hovno.")

Tímto zdravím Jéňu (snad mě ještě uchovává ve své mysli) a omlouvám se za obhroublé použité výrazy, ale nemyslím si, že by to četl někdo, kdo jim neporozumí.

7 komentářů:

h-czech řekl(a)...

Dášo Dášo, hlavu vzhůru! Mně tady taky přišlo časem všechno na jedno brdo, nezajímavý a plný problémů (teď třeba zase na chvilu nejde voda). Ve škole samá práce, ráno se nechce vstávat a z průvanu bolí za krkem, v noci běhají psi po chodbě, sousedi se hádají. No. Tak. Taky zdravím Jéňu. Pohoda..

Dášaša řekl(a)...

Výborně,náhle mi zase funguje komentář...a svět je hned krásnější! Publikovaným příspěvkem jsem si nechtěla stěžovat.... ale pochopte, že kdybych přiznala barvu,jak je to tu skvělý, tak si ve Vašich řadách udělám plno nepřátel...a já chci přece být jedna z Vás...takže musím držet krok...

D'ave řekl(a)...

Beztak jsem Ti neveril jediny slovo, pokud jde o stiznosti: Ze nespis? Architekt prece NIKDY nespi! Kloubove spoje? Ze statickeho hlediska dobry, ale jak s tim chces zacit dynamicky hejbat, to je vzdycky potiz... A strava? (na tomto miste se ted ode mne pravdepodobne ocekava, ze ucinim narazku na skotskou obdobu ceskeho "tekuteho chleba", i v souvislosti s predchozim, mne adresovanym fotoprispevkem, na nejz jsem uz nemel silu odpovedet, jsa zcela vycerpan sestavovanim paruky z vytrhanych vlasu, ale opak je pravdou, zadna narazka se nekona, aha!) Kdyz bude nejhur, misto do Afriky poslu tu ledovou trist do Klackova...:)

Kačii řekl(a)...

Nejak mi nejde napsat vtipny a uklidnujici komentar, protoze proste...
makam, ucim se, prezentuju nemecky pred docenty, externisty a spoluzaky v AULE, ktera je fakt slavnostni a moc formalni...nespim, pac s plnou hlavou toho, co musim udelat, se usnout neda, v patek zkouska z ekonomie, urcite nestihnu vsechno precist, k tomu furt moc premyslim...
ale aspon piju hodne kafe a v patek bude po vsem a jdu pit, teda snad :)
takze tak

h-czech řekl(a)...

Jo, kafé a pak v noci nespím. Ten Ladislav, jak se mohl nechat vykopnout!

Vrátnej... no co! řekl(a)...

My si myslíme, že je to celé součástí jeho ďábelského plánu...

Kačii řekl(a)...

takze vlastne kafe za vsechno muze... jesteze mame ten alibismus...

mimochodem - dnesni obed jsem zhltla asi behem 3 minut v prubehu pobihani po byte, baleni veci do tasky, oblikani kabatu a obouvani bot. au :(