pátek 22. května 2009

vytisknutoooo...

Dnes jsem definitivně vytiskla 3x A0 plakáty, čímž jsem uzavřela svou další životní kapitolu. Není návratu, není možnost změn, už se nesmím otáčet. Teď smím jen směřovat kupředu-což znamená k tvorbě modelu. Ovšem pozor ... tisk grátis, 100 liber v kapse, líná huba-holý neštěstí. Byla jsem za svým tutorem architektem v jeho office, vytiskl, pochválil ... bla bla bla ... přizval ještě mýho druhýho tutora a spolu jsme dělali site model. Ano uznávám- křivdila jsem jim. Jeden vytvořil polyfunkční podklad pro model a druhej vyřezal baráky z polystyrénu a já jsem měla figurovat v kompletaci těchto prvků a dodělání silnic. Fakt jsem se bavila, prvně jsem něco propichovala špendlíkama nechápajíc proč, pak jsem vystřihovala silnice z papíru, což už aspoň dávalo smysl, potom se zase něco doprasilo, jen aby to bylo .... po přesunu celého modelu na únikové schodiště jsme silnice sprejovali střbrným sprejem (jeden z tutorů byl prostě žhavej do stříkání), lezli jsme si tam skoro po hlavách, aby jsme unikli zásahu spreje. Když jsem to neustále komentovala, že to asi není nejlepší řešení (což podle mě nebylo- buďto něco dělám pořádně a za něco to stojí nebo to radši nedělám vůbec), tak mi odvětili-Don't worry Dagmar, don't worrry. Takže jsem byla don't worry, model je hotov včetně autobusů a aut, nelíbí se mi to, ale k mému SkBc. by to mohlo stačit. Paradoxně jsem v tom figurovala já, která z toho má uplně kulový. Taky před začátkem této ,,hurá akce" mi nabízeli, jestli si dám pivo, víno nebo whiskey. No jo, zase jsem dělala dámu, jako že neee. Já a pivo? Jak kdybych na to nikdy nešáhla ... no však jen co jsem měla hubu plnou stříbrnýho spreje, jak ráda bych to něčím spláchla a zneutralizovala chuťové buňky. Bylo pozdě.
Takže to byl dnešní program. Taky dnes nepršelo. A chvíli svítilo i slunko. Doufám, že to vydrží aspoň přes víkend. U nás doma dnes bouřka- takže tragédie, zničenej den - chápu.
No tak to je pro tentokrát vše .. už se těším, až vám vyfotím a pošlu foto modelu ...doufám, že stříbrný sprej nebude dělat velké odlesky a činit foto nečitelným.
O žhavé novinky jsem se podělila, podnikám nenápadný přesun do postele.

1 komentář:

h-czech řekl(a)...

Taky tak ráda tiskneš? Takový dokončení práce.... to je tak FAJN POCIT! :)

Stříbrný silnice? Musíš ukázat fotku, to musíme vidět!