středa 13. května 2009

Arena a jeho pes

Ve zprávách jsem si všim' festivalu v Cannes. Mám pocit, že jsem vám to s nominací Carlota nedopsal. Říkal, jak je tam nominovanej a tak... bla, bla, blá. Jasně, že nebyl. Tolik ve zkratce. (Zrovna válí v obývaku na elektriku jak Lister)


Práce ve škole monotónní, takže popisovat nebudu. Dnes jsme byli na speciální přednášce o barvě, která vede v nudnosti na plné čáře a umrtvila by i uhlí.

Malá jiskřička je pro mě konečně nativně běžící Gimp pod MacOS. Taky vás to tak moc těší, že? :) Tááák hoši, ještě dodělat Rhino a aspoň začít s Vrayem, co!?

A začal jsem si sepisovat věci, na který se domů těším. Zveřejním později.

Odjezd na severní pól (BBT) nemůže být poslední díl. Může? .....Bazinga!?

2 komentáře:

hanka řekl(a)...

To je Carloto zezadu? :)

Bazinga, muze muze, ted budou tri mesice za polarnim kruhem a tak nemuzou tocit dalsi dily... to je jasny ne?

D'ave řekl(a)...

Jasny, vrati se az 22. zari...Bazinga!