úterý 19. května 2009

pár řádků

Měla bych o sobě dát zase vědět, jako že ještě žiju, jím a spím. Ano, to všechno je pravda. A jako bonus dodělávám ateliér, takže o zábavu postaráno od brzkého rána až do pozdního večera. Musím se snažit- jde mi přece o SkBc.
Odrovnala jsem počítač, pomalu se v něm všechno hroutí a přestává fungovat. Fatal Error na denním seznamu. Nechává mě to chladnou. Nevzdávám se a jedu dál. Tři dny jsem modelovala ve VIZu, po částečném zhroucení funkcí převádím do 3DMax, který momentálně už nejde ani otevřít. Vyrendrovaný výsledek podoben sketchupu - bylo mi to trochu líto no. Chceme-li porovnat tento stav s jízdou na kole, tak už dřu hubou o zem, ale pořád šlapu. Podlehla jsem pokušení a doprasila model kde se dalo, dlouho jsem hledala vhodný a neposkvrněný pohled na vyrendrování- Vraťo, ty tohle vidět, tak bys mi ty ruce urazil.
Psala jsem svýmu tutorovi, jestli u něho v kanceláři můžu vytisknout plakáty (je to 6xA1-bych se nedoplatila). Odepsal že ano, ale jestli mu na oplátku taky s něčím pomůžu. No to už mě lehce uvedlo do rozpaků, nevědíc jaké služby bude požadovat. Tak jsem odepsala, že jsem ochotna podstoupit vše, co má angličtinářská úroveň dovolí. Ovšem nebude potřeba. Mám vyrobit site model oblasti, kde navrhujeme ty naše výtvory, měřítka 1:200. Jooo v pohodě. Uděláme! I kolotoč koupíme! ... to už tou hubou budu dřít asi fest po zemi ...
Jinak počasí stálé. Pršíí a prší a prší. Potřebovala jsem si vyfotit oblohu do vizualizace - po pěti dnech čekání jsem se vzdala a googlila. Jsem dnes šla na nákup, nahodila jsem tričko, svetr, bundu, narazila čepici a pohodička. Joo Maro, to vy se asi máte jinak. Jak jsem si sem dovezla sukně sandále, tak si to zase hezky odvezu zpátky. Doufám, že doma bude pěkně a prohřeju své provhlé kosti. Už necelé tři týdny .. a jsem mezi vámi :)
5.června je v Brně poslední mega ohňostroj. Kdybyste náhodou nevěděli, tak to je grandiózní přivítací ceremoniál na mojí počest, protože přiletím hned druhý den. Tak.
Taky díky tomu, že mám známosti na správným místě, jsem uhnala (ani ne tak já) chlápka, co jezdí dvakrát měsíčně do ČR, z čehož vyplývá, že převoz zavazadel zajištěn. Hurááá. Sice to taky budu muset zaplatit, ale v porovnání s ostatníma možnostma jásám.....tak jásám, že ještě budu muset přikoupit.
Jinak je to teď tady takový čistě studijní, všichni se učí, chodí do knihovny, pijí kafe..... prostě vážný. Ale pozor, již vím o několika Erasmákách, kteří neudělali zkoušku nebo se k ní ani nedostali díky předchozím nezvládnutím. Takže něco jako- ,, Erasmákům to vždycky dají" ... ba ne, nedají, neplatí to. Pouhý omyl, stará fáma. Vývoj jde ku předu - už i Erasmáky vyhazujou... asi jim došli prachy na vyplácení pro další uchazeče, tak potřebujou něco získat zpátky. Věčný koloběh. Snad do něho nejsem předurčena :)
Toť asi vše z mého aktuálního stavu ... přemýšlím, co by stálo za řeč, ale brzo už vám to vylíčím osobně a více barvitě.

Mějte se a uvolněte se prosím

1 komentář:

hanka řekl(a)...

Nestras s vyhozenyma Erasmakama! ja sice zkousky nedelam ale zacina mi to cely pripadat az podezrele jednoduchy, ze by to jako tak proslo... Ted sem se ptala na studijnim na neco skrze Transcript of records a ze pry hlavne at tam je napsanej predmet a znamka. no jo, ale jaka znamka bez zkousky, ha?