neděle 31. května 2009

SkBc.

Poslední dobou jsem byla mírně zaneprázdněna svou honbou za titulem SkBc. Teď jsem ho již získala, čímž se pro mě nic nezměnilo, nepozoruji žádné výhody, žádné změny. Obhajoba věru důsledná, byla jsem až úplně poslední v 16.30h, takže jsem se měla čas pěkně stresnout během celýho dne. Místní spolužáci z toho byli nervozní jak blázen, tak jsem si přímou úměrností spočítala, že musím být dvakrát tolik. Obhajovala jsem to před čtyřma architektama, ze začátku jsem nadhodila pár vtípku ... ha ha ha ...fakt hrozná sranda, co člověk v takový chvíli taky může vymyslet že? Pak přišla palba otázek - nejvíc se ptal ten se svojí typickou glasgowskou angličtinou, šla jsem do mdlob. Házela jsem pohledy na zbylé tři, aby mi to laskavě přeložili do angličtiny. Ještě otázky typu ,,WHY?" mám taky ráda. Přímo miluju. TAk tím se to tak zhruba uzavřelo, teď už jen pár formalit a jsem volná.
POZOR POZOR POZOR- už třetí den tu svítí slunko. Nesnažím se to pochopit, snažím se přizpůsobit. Včera celej den v terénu-po roce v přítmí a dešti to moje tělo těžce snáší, krk trošku připálenej, ale týden před odjezdem jsem konečně vytáhla sandále, ba dokonce sluneční brýle. No ještě že jsem to sem vláčela, jak se to člověku zúročí! Ale jak říkám, je to už tři dny ... takže zítra očekávám přívaly deště v extrémní síle.
Jinak na našem plánu jsem pracovala, auto sháněla a výsledky žádná sláva. Nabídky, které pro nás nejsou lukrativní byly již vyškrtnuty, z čehož mi zbývá jen toto-Autopůjčovna 007 v Brně půjčuje VW Transporter za 1200Kč/den. No a pak mám možnost sehnat dodávku, za levno ... jenže tam už je ten problém, že to není přes autopůjčovnu a to jsme si odhlasovali, že ne.
Zmiňovala jsem se taky o tom, půjčit to přes FordCArent, tam by to sice šlo, kvalitka se vším všudy, ale šplhající se do neuvěřitelných cifer, takže Canceled. Údajně něco slušnýho sehnala MAruška s Kubou. Co? Jo? Hoďte info do éteru. Ještě se taky budu snažit.
Toť vše......zatím

Žádné komentáře: