čtvrtek 7. května 2009

návracena z Highlands

Tak už jsem zase v šedém Klackově, oooo jaké štěstí po pěti dnech strávených v horách. S největší pravděpodobností se jednalo o poslední výjezd mimo město, takže jsem si to řádně užila -vyhodila si koleno osobně a paty si nechala sedřít od pohorek-takže teď je repertoár mých aktivit omezen na sezení, což mi vyhovuje víc než míň, protože ty eseje někdo napsat musí a VIZ moji společnost vyžaduje také. Ale jsem celkem v klidu, pokud nenastane nehoda rozměrů pohromy, tak bych měla vše zvládnou v termínech a zakončit to bakalářskou zkouškou bez titulu. V pátek jsme měli finální kritiky a v porovnání s ostatníma, a především se slečnou, která ještě nezačala svůj návrh hřbitova ztvárňovat nijak jinak než ve Sketchupu a na všechno odpovídá I don't know, na tom nemůžu být špatně. A vůbec, s tím sketchupem tu pracujou všichni a je toho moc...nelíbí se mi to, neuznávám, proklínám.
Proto přejdeme raději na zážitky z hor aneb jak jsem se stala mrzákem. I když tak zlé to zase není, ale proč to trochu nezakčnit.
První den naplánována 11ti hodinová túra za účelem zdolat Ben Nevis. Došlo k malým změnám trasy za účelem nebezpečí utrhnutí laviny ... já jsem teda vůbec netušila, že tam hodlá být sníh, tak jsem si nevzala cepín a mačky, ale rukavice jsem měla, tak o co šlo. Vycházely jsme za přívětivého počasí
...výhledy byly pěkné...a ještě pěknější...furt se bylo na co dívat...do doby než nás obklopila mlha...čemuž předcházelo zmrzlé sněžení (dobré na pleť)
...vrchol stál za to, jen co je pravda....prostě kamen...čtyřhranej

Noc po výkonu byla jiná než všechny ostatní a to v tom, že když jsem se v posteli chtěla otočit, musela jsem si prvně rukama otočit nohy a pak teprve sebe. O třífázovém zvedání z postele nemluvě :)

Pak kdesi cosi, blal bla bla. Následovaly další túry podobných formátů. Počasí se ukázalo ve skotské kráse, pršelo a pršelo, pláštěnka se roztrhla, návleky nenávleky-po nohách mi nateklo do pohorek, čímžto pádem bylo všechno mokrý a mě odpadla starost, jak se ubránit promočení. Při nákupu čtyř stejných výtisků nejlevnějších novin se prodavačka ptala-Are you sure?.... a ona si do mokrých bot strká jako co?...the Old Man...měli byste tam poznat muže, ženu, psa a kočku v těch šutrech v pozadí ...kapkou na objektivu se nenechte zmást... skoro by menhir


...konečně útesy reklamované v průvodcích

Gratuluji, právě jste absolvovali virtuální lezení v horách.

8 komentářů:

hanka řekl(a)...

Hej uplne. Az na to prseni a snezeni bych sla hned taky...

h-czech řekl(a)...

Dáša má můj obdiv za to, co zvládá! A ten výhled na druhé fotce, mlask! .)

Dášaša řekl(a)...

no s ohledem na stav mých končetin bych pouvažovala o vhodnosti slova ,,zvládá"

helena řekl(a)...

a ja jsem myslela, ze tu mame zimu se svymi 10stupni.. teda hledim, vylet to musel byt uzasny!

Vrátnej... no co! řekl(a)...

hmmm... asi před dvěma lety jsem vygoogloval naprosto stejnou fotku, přesně těhle útesů... zvláštní...

D'ave řekl(a)...

doporucuji pri prohlizeni fotek nebo pote pustit jeste nasledujici video:
http://www.youtube.com/watch?v=6Nl8Ws6pj3M&feature=related

hanka řekl(a)...

Takova pecka! :)

Vrátnej... no co! řekl(a)...

nebo tohle... http://www.youtube.com/watch?v=KNmnbOmWpgA&feature=related