čtvrtek 21. května 2009

Pohádka o autobusu Student Agency

Tak jsem se včera jen tak pro srandu králíkum dívala na stránkách SA jak moc je obsazenej ten bus, co už ho mám měsíc zarezervovanej a co s ním mám jet za týden domů. Jako jestli mám ještě celý dvojsedadlo pro sebe no a tak vůbec. Jaké však bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že volně k mání je nejen sedadlo vedle mne, ale jako bonus i sedadlo moje!
Tak honem honem píšu svému „koordinátoru autobusové dopravy“ (jaké to vznešené zaměstnání :) jaktože cotože, ale reakce žádná. Tak příští den honem honem píšu jinému koordinátoru autobusové dopravy, jaktože cotože, a konečně se mi dostává odpovědi, že jako nevědí jakto, ale zarezervované to nebylo, ale že už to napravili a omlouvají se za komplikace.

Tak to teda pěkně děkuju. Zkuste si se mnou chvíli představovat tu situaci, jak se v Paříži přiženu k autobusu a oni mi řeknou, že jako ne, že s nima teda nejedu...

Žádné komentáře: