sobota 18. dubna 2009

zpět z Londona

Takže jsem tam byla...ve Londýně (5 dní-3 dny pobyt, 2 dny na cestě). Viděla vše, jen královnu ne. Můžu si odškrtnout-splněno. Nebyla jsem takovej škrt jako Mara a řekla jsem si, že když už jsem tam, vstupy zaplatím. Pravda, chvílema jsem měla slabší chvilky a málem zradila, ale... udělala jsem kompromis a platila kartou, jelikož to tolik nebolí, jako když se platí hotovostí.
Tam i zpátky jsem jela autobusem (nejlevnější varianta). Čtivo jsem neměla, mp3 vybitá, nohy mrtvý a hošan vedle mě mě stále umačkával. Ale já vytrvala a proto jsem teď tu! Aby to nevypadalo, že jsem tak blbá a nic si s sebou nevzala pro ukrácení chvíle- to já si vzala, totiž věci do školy, na kterých jsem mohla klidně pracovat, jenže to zase bylo mnohem zábavnější se nudit že?
Ale když to shrnu, tak to stálo za to, definitivně. Viděla jsem konečně Tate Modern, Shakespeare's Globe, všechny ty BigBeny, Parlamenty, Touvry, Westminstery,... ujistila jsem se, že Trafalgar a Piccadely teda zrovna žádná sláva ... a že v takovým Hyde Parku bych si hned zaběhala. Byla stálým zákazníkem Starbuck caffe a tak. Pěkný to čas. Taky čtvrť, na kterou jsem narazila náhodně, mě osobně až tak z míry nevyvedla, ale třeba takovýho Davida by to nenechalo chladným. Tam byly jen sklady s whiskey....myslím, že týden by tam bez nucení vydržel se kochat ... stavby jako St.Paul Cathedral by nechal plavat, historie neuteče :)
Počasí celkem ušlo, připomněla jsem si, jaké to je nosit krátký rukávy. Jen jsem se vrátila do Klackova, tak samozřejmě hnusně. Na příští Erasmus odcházím někam na jih! Nebo na sever i východ. Jen ne do oblasti pršení.
V kampusu je stále pusto, všichni jsou ještě někde vyjetý nebo se nevrátili z Velikonoc nebo nevím. Jen číňánů furt plno ... ti se drží rodné hroudy.
Cestování odzvonilo, tady se teď začne makat.

3 komentáře:

D'ave řekl(a)...

Co to bylo za ctvrt?

D'ave řekl(a)...

Pardon, to bylo až neslušně stručné, ale co to prosím Tě bylo za čtvrť???

Dášaša řekl(a)...

ha...tak to vypadá, že po téhle informaci jsi opravdu hladový a jsi schopen obětovat vše, aby ses dopátral cíle... myslím, že by se toho dalo využít ...tak schválně-co všechno můžeš nabídnout za sdělení jedné z mnoha indiciíí, které Tě dovedou k cíly?